سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائــــم

بعضی ماه‌ها در تاریخ کشورمان ماه عطف و سرنوشت‌ساز هستند. بهمن ماه سال 1357 از آن جمله است؛

دوازده بهمن بازگشت پیروزمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی به میهن بعد از پانزده سال تبعید و 22 بهمن روز پیروزی خون مظلوم بر شمشیر ظالم و فروپاشی رژیم ستم‌شاهی.

از دیگر ماه‌های عطف سرنوشت‌ساز برای دنیای اسلام، خرداد است؛

پانزده خرداد 1342 سرآغاز نهضت حسینی که روح تازه و ناب بر پیکر اسلام دمید. نهضت حسینی نه تنها بساط ظلم و ستم شاهنشاهی را در ایرن برچید، بلکه نوید پیروزی مستضعفان جهان را سرداد. قیامی که شیطان بزرگ را بر آن داشت تا  هر آن‌چه در چنته دارد به میدان بیاورد تا با جنگ تمدنها، پایان تاریخ را به نفع لیبرالیسم رقم بزند.

چهارده خرداد 1368 روح خدا و به ملکوت اعلی پیوست. معمار کبیر انقلابی که دنیای استکبار و ظلم را به چالش کشید از میان ما رخت بر بست. به گمان ایادی استکبار، با سفر آخرتی آن یار سفرکرده که به منزله "نخ تسبیح" انقلاب و نظام بود، نظام نوپا از هم پاشیده می‌شد ولی با عنایت الهی و راهبری آن که روح الله انتظار فرجش را در پانزده خرداد می‌کشید، پایان تاریخ به وقوع نپیوست و بلاشک جنگ تمدنها نیز به نفع سردمداران استکبار رقم نخواهد خورد.

 

سوم خرداد 1361 در شرایطی که صدام با پشتوانه قدرتهای شرق و غرب، سرنگونی نظا نوپای اسلامی را لحظه‌شماری می‌کرد، آزادی خرمشهر تخم یاس و ناامیدی را در دل دشمنان بارور ساخت و مسیر جنگ تحمیلی را به نفع ایران تغییر داد.

همه درودهای الهی را به روح پرفتوح امام راحل، خمینی کبیر(ره) و شهدای راه نهضتش هدیه و با سکاندار بصیر و شجاع انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای تجدید پیمان می‌کنیم. 


[ یکشنبه 95/3/9 ] [ 7:25 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 58
بازدید دیروز: 426
کل بازدیدها: 1237502