سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائــــم

وحدت، اتحاد و انسجام کلیدواژه‌های پیوند ملی است. معمار کبیر انقلاب اسلامی - که درود خدا بر او باد – "وحدت کلمه" را رمز پیروزی بر استکبار و شیاطین می دانست و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز انسجام اسلامی را برای همه ملت های مسلمان جهان ضرورت دانسته و مکرر در این رابطه توصیه فرموده است.

ملت ایران نه تنها متحد و منسجم است، بلکه اتحاد و انسجامش عامل انسجام اسلامی در سطح ملتهای مسلمان جهان نیز می‌باشد. اساسا همین ویژگیها باعث هراس شیاطین از انسجام مسلمانان جهان و بهانه‌ای برای کوبیدن بر طبل "اسلام هراسی" گردیده است.

همان طور که مقام معظم رهبری فرمود: "مگر مردم با هم قهر هستند که بخواهند آشتی کنند؟" بنا بر این "آشتی ملی" که این روزها از طرف بعضی‌ها مطرح می‌شود، اگر از سر ناآگاهی باشد، ادای روشنفکری‌درآوردن است.

"مردم ایران هر جایی که پای اسلام، ایران، استقلال و ایستادگی در مقابل دشمن در میان است، با همه وجود ایستاده و با یکدیگر متحد و مجتمع هستند."

به روشنفکرمآبان توصیه می‌شود دست از بچه‌بازی بردارند و به ملت اعتماد کنند تا آب به آسیاب دشمن نریزند. ملتی که در جمع‌کردن بساط ذلت سلطنتی، دفاع جانانه هشت‌ساله و سایر شیطنتهای شیاطین شرق و غرب انسجامش بی‌بدیل است، فریب این‌گونه شعارهای روشنفکرمآبانه را نمی‌خورد.

 



  - از جمله در باره انسجام اسلامی فرمود: "... انسجام اسلامی، یعنی ملت های مسلمان باهم همراه باشند، ملت ایران رابطه خود را با ملت‌های اسلامی محکم‌تر کند."

- از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار 27 بهمن ماه با جمعی از مردم تبریز در حسینیه امام خمینی(ره)

 


[ چهارشنبه 95/11/27 ] [ 10:43 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 124
کل بازدیدها: 1236317