سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائــــم

مَنْ یَسْتَکْبِرْ یَضَعُهُ اللَّه‏ کسی که استکبار ورزد، خداوند او را پست گرداند.(پیامبر اعظم(ص) 

نماد واقعی استکبار در جهان امروز، آمریکاست. گردنکشی و تکبرکردن شیطان بزرگ بر کسی پوشیده نیست. ملت‌های مظلوم جهان امروز این واقعیت مسلم را دریافته‌اند، اما ملت استکبارستیز ایران اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و زعامت امام خامنه‌ای(مد ظله‌العالی) تنها ملت - دولت استکبارستیز عالم را تشکیل داده و بر این پیمان خویش ایستاده است.

امروز بیش از هر زمان دیگری شاهد ذلیل‌شدن استکبار جهانی می‌باشیم. آمریکای جنایتکار به هیچ‌یک از اهداف شیطانی خود در حمله به افغانستان، عراق و سوریه دست نیافته است. اقتدار ایران بیش از هر زمان دیگری در منطقه‌ای که قرار بود با تجزیه کشورها خاورمیانه بزرگ شکل بگیرد، نمایان شده و نقش تعیین‌کننده آن رو به افزایش می‌باشد.

 این وعده الهی است که مستکبرین را پست می‌گرداند. رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی نیز حتی قدرت ایستادگی در برابر مردم غزه و حزب‌الله را ندارد. آل سعود کودک‌کش هم که برای از بین بردن چند روزه مقاومت انصارالله به یمن حمله کرده بود، چون خر در گِل گیر کرده است. امروز در پایتخت ابرقدرت سابق شرق که روزی در سرزمینش یاددادن نماز به فرزندان کیفر زندان داشت، یکی از بزرگترین اتفاقات اسلامی یعنی برگزاری مسابقات بین‌ا‌لمللی قرآن کریم به وقوع می‌پیوندد. الله اکبر

سیزدم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بر همه مستضعفان جهان مبارک باد

مرگ بر آمریکا

 


[ پنج شنبه 96/8/11 ] [ 4:4 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 50
بازدید دیروز: 432
کل بازدیدها: 1237926