سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائــــم

 

سعید محسن و دوستانش وقتی در سال 1344 سازمان مجاهدین خلق ایران را با مشی مبارزه مسلحانه تشکیل دادند، به تنها چیزی که فکر نمی‌کردند وقوع انقلاب ایدئولوژیک[1] در سازمان و مارکسیت‌شدن اعضای مرکزیت آن و تسویه خونین مخالفین[2] بود. انقلابی ایدئولوژیکی که باعث شد مسعود رجوی به عنوان رهبر سازمان که در زندان به اعدام محکوم شده بود نه تنها اعدام نشود، بلکه قبل از بازشدن در زنداهای رژیم ستم‌شاهی به وسیله مردم در بهمن 1357، به سفارش ساواک و توسط شاپور بختیار(آخرین نخست‌وزیر شاه) از زندان آزاد شد تا شاید رهبری انقلاب اسلامی را دست گیرد!

بنیانگزاران شهید سازمان مجاهدین خلق شاید احتمال نمی‌دادند مسعود رجوی که در کوران نهضت اسلامی ملت و از فردای پیروزی انقلاب دست به گردآوری سلاح و مهمات و انبارکردن آن زده بود، نقاب نفاق از چهره برگیرد و در 30 خرداد 1360 با دست‌بردن به قبضه اسلحه مبارزه مسلحانه با نظام نوپای اسلامی را که درگیر دست و پنجه نرم‌کردن با اسکتبار جهانی و کودتاها و جنگ تحملیل مورد حمایت آن بود را کلید بزند.

ترور "سران نظام" و بعد از آن "بازوان" و بعد هم مردم عادی کوچه و بازار، تخریب، همکاری رسمی با رژیم بعثی صدام در طول جنگ تحمیلی بر ضد ملت ایران و در جریان حرکت انقلابی مردم عراق در مقابل رزیم بعثی، انقلاب ایدئولوژیک دوم[3] مسعود رجوی در پاریس و سایر رفتارهای جتایکارانه که حتما در مخیله بنیانگزاران شهید سازمان نمی‌گنجید از مقاطع ننگین گروهک تروریستی منافقین است.

از جمله اقدامات تروریستی گروهک منافقین در اولین روزهای ورود به مرحله نظامی، انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی بود که در هفتم تیر ماه 1360 در محل دفتر حزب در تهران به وقوع پیوست و در نتیجه دکتر بهشتی و 72 نفر از یاران باوفایش به شهادت رسیدند.

منافقین که با تدبیر شیطان بزرگ زنده نگه‌داشته شده‌اند جریانات تروریستی النصره و داعش در سوریه و عراق و لبنان و یمن که به طرز وحشیانه‌ای به قتل عام مردم بی‌دفاع می‌پردازند و از حمایت استکبار و صهیونیسم برخوردارند را انقلابی و در مقابل حرکتهای آزدایخواهانه و ضدصهیونیستی حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن را ترویستی می‌دانند که البته اگر غیر از این بود جای تعجب داشت.

یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش در حادثه 7 تیر 1360 دفتر حزب جمهوری اسلامی را گرامی می‌داریم و لعن و نفرین خدا را برای داعش و داعشیان و حامیان بین‌المللی و منطقه‌ای آنان مسئلت می‌نمائیم.

 

پاورقی
 


[1]   - انقلاب ایدئولوژیک اول به رهبری محمدتقی شهرام و همکاری بهرام آرام، وحید افراخته و سایرین با گرایش مارکسیستی و در نتیجه ترور مجید شریف واقفی و مرتضی صمدیه لباف به منظور خنثی‌سازی مقاومت در برابر مارکسیست‌شدن سازمان صورت گرفت. 

[2]   - مجید شریف‌واقفی و صمدیه لباف از جمله اعضای مذهبی سازمان بودند که در برابر مارکسیت‌شدن سازمان ایستادگی کردند و در عملیات تسویه درون‌سازمانی ترور و شهید شدند.

[3]   - اسفند 1363 رجوی خود را به عنوان رهبر عقیدتی سازمان معرفی و با مریم قجر عضدانلو( زن مهدی ابریشم‌چی) ازدواج کرد و جاری کردن طلاق اجباری زن و فرزندان اعضاء را رسما ابلاغ کرد و این حرکت ضد اسلامی و ضد اخلاقی را انقلاب ایدئولوژیک نامید.


[ جمعه 99/4/6 ] [ 4:37 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 121
بازدید دیروز: 113
کل بازدیدها: 1236295