سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائــــم

إِنَّا أَرْسَلْناکَ شاهِداً وَ مُبَشِّراً وَ نَذیرا

بیست و دوم خرداد 1388 انتخابات دهم ریاست جمهوری اسلامی ایران برگزار شد منتخب مردم مجددا رهسپار کاخ ریاست جمهوری شد. ظاهرا دو رقیب جامانده از این مسابقه سیاسی به نتیجه انتخابات اعتراض کردند و در نتیجه عده‌ای به طرفداری از آنان به کف خیابان‌ها ریختند و ... .

شاید حتی اکثریت کسانی که به دو رقیب موصوف رای داده بودند و هم‌چنین اکثریت آنان که به طرفداری از آن دو به خیابان‌ها ریخته بودند نمی‌دانستند که از ماه‌ها قبل طراحان حرکتی که "فتنه 88" نام گرفت "تعالیم 198 گانه" آقای "جین شارپ" را مو به مو مطالعه کرده بودند تا با بومی‌سازی آن، راه گذار از دیکتاتوری به دموکراسی را هموار سازند !

غربی‌ها به سردمداری "شیطان بزرگ" قند در دلشان آب شد و از چپ و راست با استفاده از غول رسانه‌ای در اختیار، از جریان فتنه حمایت کردند. چند ماهی خوراک رسانه‌های تصویری، صوتی و مکتوب و مجازی استکبار جهانی و هم‌پیمانان آن تامین شد.

مردم ولایتمدار ایران اسلامی روز "چهار شنبه 9 دی 1388" با حضور هوشمندانه در صحنه از "ولایت فقیه پشتیبانی کردند تا به مملکت آسیبی نرسد". این گونه بود که تخم فتنه به بار ننشست. از آن روز هر سال نهم دی ماه به عنوان روز بصیرت گرامی داشته می‌شود. نهم دی ماه امسال با سالروز رحلت جانسوز رسول اعظم(ص) مقارن شده است. لذا رصد "آگاهی" به موقع و "بصیرت" مردم ایران را رصد می‌کنیم تا ریشه آن دست یابیم.

لطفا ادامه مطلب را اینجا بخوانید


[ یکشنبه 92/10/8 ] [ 7:1 صبح ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 12
کل بازدیدها: 1236721