سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائــــم

گزینه‌های روی میز

پیروزی انقلاب اسلامی که از مهم‌ترین پیامدهای آن قطع وابستگی به استکبار جهانی بوده است، خشم آمریکا را به عنوان شیطان بزرگ برانگیخت و ابرقدرتی او را تحت‌الشعاع قرار داد.  لذا رئیسان جمهوری آمریکا در مقابل ایران اسلامی بارها و بارها وجود گزینه‌های مختلف روی میز خود را مطرح کرده‌اند. آمریکا هر وقت که قافیه را تنگ می‌‌بیند این موضع نخ‌نما‌شده را اعلام می‌کند. قافیه که تنگ آید، شاعر به جفنگ آید.

بدیهی است که جمهوری اسلامی و مردم ایران نیز در مقابل شیطان‌صفتی و حیله‌های آمریکا و صهیونیسم گزینه‌های مناسب را روز میز داشته و دارد. کما این طی 35 سال گذشته به یاری خداوند همیشه در مقابل گزینه‌های مختلف از فعالیت براندازانه لانه جاسوسی آمریکا در ترهان و تحریم تا کودتا و ... موفق میدان بوده است.

 

گزینه‌های روی میز رئیس جمهور آمریکا:

1.   سلطه‌گری،

2.   قتل و کشتار افراد بی‌گناه، به خصوص مسلمانان،

3.   تحریم،

4.   حمله نظامی،

5.   ... .

گزینه‌های روی میز مردم و جمهوری اسلامی ایران:

1.   استقلال،آزادی، جمهوری اسلامی با تکیه بر شعار محوری ‌‌"نه شرقی، نه غربی"،

انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که بدون تکیه بر ابرقدرتهای غرب و شرق وقت و تنها با اتکاء به ایمان ، مردم و رهبری پیروز شد و دست رد بر سینه استکبار جهانی زد.

2.   صلح‌ و دوستی با مردم جهان،

ایران اسلامی به هیچ کشوری تعدی نکرده و نه تنها در قاموس سیاسی خود چنین گزینه‌ای را ندارد بلکه دست دوستی به سوی همه ملتهای جهان دراز کرده است.

3.   ظلم‌ستیزی،

سلطه‌گری و سلطه‌پذیری در سیاست جمهوری اسلامی ایران جایی ندارد.

4.   وحدت ملی و انسجام اسلامی،

تاکید عملی بر "وحدت کلمه" در داخل و انسجام اسلامی در دنیای اسلام از سیاستهای جدی جمهوری اسلامی ایران است.

5.   حضور حماسی مردم،

نگاهی گذرا به آمار انتخاباتهای 35 سال گذشته و حضور حماسی مردم همیشه‌در صحنه و بصیر ایران در مواقع لزوم از مقابله با گروهکهای تروریست ایادی بیگانه تا دفاع مقدس و یوم‌الله‌های مختلف در طول سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، بلاشک در دنیا بی‌بدیل است. آخرین حماسه این مردم، حضور خیره‌کننده در راهپیمایی 22 بهمن امسال می‌باشد.

6.   ... .


[ سه شنبه 92/11/22 ] [ 8:14 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 21
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 1236011