سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائــــم

وا حقوق بشرا !

دو سال پیش جوانی در شرق تهران در حالی که بر اساس وظیفه دینی و انسانی تلاش می‌کرد مانع تعرض چند نفر از ارازل و اوباش به دو خانم شود، با اسلحه سرد ارازل به شدت مجروح شد. علی خلیلی بعد از تحمل دوره نسبتا طولانی رنج جراحت چند رورز قبل به شهادت رسید.

تروریستهای موسوم به "جیش‌العدل" چندی قبل 5 نفر از مرزبابنان جمهوری اسلامی ایران را در استان سیستان و بلوچستان به گروگان گرفته و با خود به داخل خاک پاکستان بردند. این گروه تروریستی در هفته جاری یکی از گروگانها به نام جمشید دانایی‌فر را به شهادت رساند.

صرف نظر ار مسئولیت دولت پاکستان در باره سرنوشت سایر گروگانها و عواقب فعالیت گروه تروریستی موصوف در خاک آن کشور بر ضد جمهوری اسلامی ایران، سکوت منادیان حقوق بشر غربی که اعدام قاچاقچی مواد مخدر و یا یک زن روسپی توسط دستگاه قضایی ایران غیرت انسانیشان را جریحه‌دار می‌کند، جای سوال است.

البته از منادیان غربی حقوق بشر که سالهاست از تروریسم دولتی و غیردولتی صهیونیستها و دولتهای وابسته و جریانات خودساخته در عراق سوریه، لبنان و سایر نقاط دنیا،علنا حمایت کرده‌اند غیر از این نیز انتظار نمی‌رود.

این هفته بیدادگاه نظامی مصر در دو جلسه 528 نفر از عناصر اخوان‌المسلمن آن کشور را به اعدام محکوم کرد. این احکام در شرایط صادر شد که تعداد زیادی از متهمان در دادگاه حضور نداشتند. صرف نظر از این که آقای مرسی چه کرد که خودش، دولتش و هم‌حزبیهایش به این روز افتادند، صدور حکم اعدام دست‌جمعی آنان چیزی نیست که قابل گذشت باشد.


[ چهارشنبه 93/1/6 ] [ 4:15 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 47
بازدید دیروز: 124
کل بازدیدها: 1236469