سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائــــم

سه رکن اصلی و اساسی انقلاب اسلامی ایران که یک "انقلاب ایدئولوژیک" می‌باشد "اسلام"، "رهبری" و "مردم" بوده‌اند. ارکانی که از ابتدای نهضت یعنی خرداد 1342 با یکدیگر پیوند ناگسستنی داشتند و در 22 بهمن 1357 باعث پیروزی نهضت شد.

نقش بی‌بدیل ارکان سه‌گانه به عنوان یک مجموعه در یک یک عرصه‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست. حضرت امام خمینی(ره) به عنوان رکن رکین نهضت، بعد از سرنگونی حکومت ستم‌شاهی تعیین نوع حکومت را به آراء عمومی(رفراندوم) گذاشت و مردم نیز با تکیه بر رکن اسلامی و با استفاده از حق تعیین سرنوشت کشور به دست خویش، در دوازدهم فروردین 1358(چهل روز پس از پیروزی اولیه انقلاب) جمهوری اسلامی را برگزیدند.

جمهوریت نظام در تمام عرصه‌های بعد از تعیین نوع حکومت و استقرار آن استمرار داشت. برگزاری 32 انتخابات طی 35 سال(58 تا 92) که انتخاب عالی‌ترین مقام کشور یعنی رهبر انقلاب اسلامی با یک واسطه(نمایندگان خبرگان منتخب مردم) و انتخاب رئیس قوه اجرائیه و حتی اعضای شورای اسلامی یک روستا را شامل می‌شود. مردم در عرصه‌های مختلف از جنگ تحمیلی 8 ساله که دفاع مقدس نام گرفت تا مقابله با فتنه‌های سخت و نرم خارجی و داخلی هم‌چون کودتا، ترور، تخریب و انقلاب رنگی(فتنه 1388) وظیفه رکین خود را انجام دادند. رهبری نیز چه در زمان حیات معمار کبیر انقلاب و چه در زمان حاضر که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مد ظله‌العالی) سکانداری کشتی انقلاب را در دریای متلاطم امروز بر عهده دارد، به خوبی از پس وظیفه هدایت جامعه برآمده است.

علی‌رغم همه تلاشهای مذبوحانه دشمنان قسم‌خورده خارجی و با حمایت از فریب‌خوردگان داخلی برای برهم زدن انسجام ارکان سه‌گانه یعنی اسلام، رهبری و مردم، پیوستگی بین رهبری و مردم با تکیه بر اسلام ناب محمدی(ص) استمرار دارد و همینوحدت کلمه مایه تداوم انقلاب اسلامی است. اسلام نابی که بر ذائقه استکبار خوش نیامده و با نظریه "جنگ تمدنها" بر آن تاخته‌اند و اسلام طالبان و داعش متکی بر تفکر وهابیت را اسلام می‌نمایانند.

در بیست و هفتمین سال فجر انقلاب اسلامی در شرایطی که انقلابهای ریز و درشت مردم مصر، لیبی و سایر کشورهای عربی با نقشه‌های شیطانی آمریکایی صهیونیستی و فقدان ارکان سه‌گانه رهبری، اسلام ناب و وحدت مردم به انحراف کشانده شده‌اند، دلهای مستضعفین دنیا هنوز به انقلاب اسلامی ایران امیدوار است.

خدای را بابت این همه نعمت سپاسگزاریم و یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای راه دینداری و آزادی را گرامی می‌داریم و با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مد ظله‌العالی) تجدید بیعت می‌کنیم و تا پای جان بر آن پایبندیم. انشاءالله.

سی و هفتمین فجر انقلاب اسلامی بر ملت ایران مبارک باد 

 


[ چهارشنبه 93/11/15 ] [ 2:31 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 128
بازدید دیروز: 12
کل بازدیدها: 1236817