سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائــــم

ابلیس که در زبان فارسی با نام شیطان شناخته می‌شود وقتی که از درگاه الهی رانده شد به عزت خداوند سوگند یاد کرد که همه بندگان غیرمخلصش را گمراه خواهد کرد.

آمریکا «شیطان بزرگ» است ولی تفاوتهایی با ابلیس دارد. از جمله مهم‌ترین تفاوت شیطان بزرگ با ابلیس این است که شیطان فقط بندگان غیرمخلَص خدا را گمراه می‌کند، ولی شیطان بزرگ علاوه بر گمراه‌کردن بندگان غیرمخلص خدا، محور شرارتهای روی زمین نیز هست. از فروریختن بمب‌های پسر کوچک و مرد چاق بر روی مردم هیروشیما و ناکازاکی تا ویتنام، عراق، افغانستان و سوریه و برخورد دولا پهنا(منافقانه و چندگانه) با جریانات تروریستی القاعده، طالبان و داعش و فتنه‌انگیزی و حمایت از فتنه در کشورهای مختلف.

این که ابلیس به عزت خداوند سوگند یاد کرده است تا بندگان غیرمخلصش را گمراه کند و این که شیطان بزرگ به اختلاف‌انگیزی، ایجاد و تقویت گروه‌های نسل‌کش و نسل‌کشی با نام فریبنده "دمکراسی‌سازی" دست می‌زند خیلی جای تعجب ندارد چرا که از ابلیس و شیطان همین‌ها برآید و بس. اما آن‌چه تعجب انسان را برمی‌انگیزد سهل‌اندیشی عوامانه عده‌ای است که علی‌رغم همه جنایات آشکار و پنهان شیطان بزرگ، در صدد "بزک‌کردن" آن هستند و انتظار دوستی از او دارند جای بسی تعجب دارد.

انتظار دوستی از شیطان، انسان را به یاد داستان عامیانه "دوستی خاله‌خرسه"  می‌اندازد. شیطان بزرگ اگر دست دوستی به سوی انسان دراز کند، بلاشک در پس رویه مخملین دست، چدن وجود دارد.

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا

در آستانه 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ در تهران و روز مبارزه با استکبار جهانی از درگاه الهی برای خود و دیگران طلب بصیرت نبوی و علوی می کنیم. 



- قالَ فَبِعِزَّتِکَ لَأُغْوِیَنَّهُمْ أَجْمَعینَ*إِلاَّ عِبادَکَ مِنْهُمُ الْمُخْلَصینَ*]شیطان[گفت: «به عزّتت سوگند، همه آنان را گمراه خواهم کرد، مگر بندگان خالص تو، از میان آنها!»(ص: 82 و83)

- آمریکائیها در هیروشیما بمب اورانیومی معروف به پسر کوچک و در ناکازاکی بمب پلوتونیومی به نام مرد چاق را منفجر نموده و هزاران نفر را به کام مرگ بردند.

- امام خامنه‌‌ای در تاریخ اول فروردین 1388 در جمع زائران حرم رضوی فرمود: حالا دولت جدید آمریکا میگوید ما مایلیم با ایران مذاکره کنیم، بیائید گذشته را فراموش کنیم. میگویند ما به سمت ایران دست دراز کردیم. خوب، این چه جور دستی است؟ اگر دستی دراز شده باشد که یک دستکش مخمل رویش باشد، اما زیرش یک دست چدنی باشد، این هیچ معنای خوبی ندارد. عید را به ملت ایران تبریک میگویند، اما در همان تبریک، ملت ایران را به طرفداری از تروریسم، دنبال سلاح هسته‌ای رفتن و از این قبیل چیزها متهم میکنند .


[ سه شنبه 94/8/12 ] [ 3:30 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 72
بازدید دیروز: 124
کل بازدیدها: 1236494