سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائــــم

انقلاب اسلامی ایران به رهبری داهیانه معمار کبیر  انقلاب در بهمن 1357 به پیروزی رسید و جمهوری اسلامی با اتکاء به آراء عمومی از آن برآمد. آن اسلام ناب محمدی(ص) و این مردم‌سالاری دینی، دشمنان دین و دیانت را خوش نیامد و از فردای پیروزی انقلاب و متعاقبا استقرار نظام اسلامی، توطئه‌های پی در پی را تمهید کردند؛ لانه جاسوسی کدخدای خودخوانده و مستکبر جهان در تهران به دست فرزندان انقلاب این ملت تسخیر و توطئه‌ها برملا شد؛ کشور و نظام اسلامی در معرض تهاجم وسیع قرار گرفت و لذا کشتیبان انقلاب در دریای متلاطم آن روزگار دستور تشکیل "بسیج مستضعفین" را صادر کرد.

دیروز بسیج مستضعفین به عنوان یک ضرورت رخ نمود و در دوره دفاع مقدس خوش درخشید؛ آن روز نیاز کشور بود، فردای آن روز  ضرورت ملی بود و امروز نیز ضرورت ملی الگوی بین‌المللی است. بسیج در دنیای امروز که بساط جنگ سخت تقریبا برچیده شده است و جنگ هوشمند(برگرفته از ترکیب هوشمندانه قدرت سخت و قدرت نرم) در عرصه مقابله با انقلاب و نظام اسلامی تنها راهبرد شیطان بزرگ می‌باشد، استطاعت[1] ملی است.

پنج آذر سالروز تاسیس بسیج مستضعفین بر همه بسیجیان و مستضعفان مبارک باد 



[1]   - وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَ عَدُوَّکُمْ وَ آخَرینَ مِنْ دُونِهِمْ لا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ یَعْلَمُهُمْ وَ ما تُنْفِقُوا مِنْ شَیْ‏ءٍ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ یُوَفَّ إِلَیْکُمْ وَ أَنْتُمْ لا تُظْلَمُونَ(انفال – 60)  

 


[ یکشنبه 94/9/1 ] [ 8:18 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 228
بازدید دیروز: 124
کل بازدیدها: 1236650