سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائــــم

مفاهیم در قاموس مستکبران و شیاطین، با مفاهیم در قاموس دیگر اقشار و جوامع بشری متفاوت است. در قاموس شیطان بزرگ به عنوان ابرمستکبر جهان

همان‌طور که تروریست به تروریست خوب و ترویست بد معنا شده، بشر نیز به بشر خوب و بشر بد تعریف شده است. کما این که آزادی، دموکراسی و واژه‌های دیگر نیز چنین می‌باشد.

هفته گذشته زهران علوش(رهبر گروه ترویستی جیش‌الاسلام) در سوریه طی عملیات هوشمندانه ارتش آن کشور کشته شد. آمریکا رسما از کشته‌شدن وی ابراز تاسف کرد! در صورتی که جنگنده‌های رژیم غاصب صیونیستی با تجاوز به حریم کشور سوریه سمیر قنطار را ترور کرده و به شهادت رساندند ولی آمریکا اظهار تاسف نکرد.

در ایران آزاد و اسلامی که به طور میانگین هر سال یک انتخابات برگزار شده است، دموکراسی وجود ندارد و لذا ورود آمریکا برای دموکراسی‌سازی الزامی می‌نماید، اما در شیخ‌نشینهای عربستان و حاشیه خلیج فارس به زنها برای اولین بار به طور محدود و معدود در قرن بیست و یکم اجازه رای‌دادن اعطا شده است، با این حال؟!

اعدام آیت الله نمر در عربستان

بدیهی است وقتی حکومت آل سعود روحانی برجسته شیعه و مدافع حقوق بشر در عربستان را بعد از ترور و زندانی کردن به همراه 46 نفر دیگر به شیوه گردن‌زدن به شهادت برساند، مجامع به اصطلاح حقوق بشری جیکشان در نیاید.

اعدام آیت الله نمر در عربستان

اما آنچه مسلم است، حکام مزدور عربستان با حمله وحشیانه به یمن و کشتار مردم بی‌دفاع و بی‌گناه آن کشور، حمایت از جریانات تکفیری و تروریستی در عراق، افغانستان، یمن و عراق و به شهادت‌رسانده امثال آیت‌الله شیخ نمر، در واقع اسب سقوطشان را می‌تازانند.

یاد و خاطره شهید آیت‌الله نمر و یارانش گرامی و راهشان پررهرو باد  

 


[ شنبه 94/10/12 ] [ 8:59 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 96
بازدید دیروز: 12
کل بازدیدها: 1236785