سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائــــم

چه مبارک روزهایی است؛ چهارشنبه یازدهم فروردین سالروز میلاد سرور زنان عالم و هم‌چنین میلاد فرزند برومند آن حضرت یعنی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) که به احترام آن مادر و به ابتکار این فرزند، "روز زن" نامید شد.

بیستم جمادی‌الثانی سال دوم بعثت در شهر مکه و در خانه‌ای که فرشته وحی نازل می‌شد، از بطن اولین زن مسلمان، فرزندی به دنیا آمد که "حوریه انسیه" نام گرفت. دختری که تنها او در عالم خلقت، مادر پدر نامیده شد.

قرن‌ها بعد در بیستم جمادی‌الثانی، در خمین مردی به دنیا آمد که روح‌الله نامیدندش. روح‌الله در اواخر قرن بیستم میلادی برای اصلاح دین جدش هم‌چون حضرت حسین بن علی(ع) قیام کرد.

و پنجشنبه دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران است. در دوازده فروردین 1358 شمسی بعد از سالها خون‌دل خوردن، شهادت و شکنجه و با رهبری علی‌گونه حضرت روح‌الله فرزند رشید اسلام ناب محمدی به نام جمهوری اسلامی ایران متولد شد که نوید آزادی ستمدیدگان را از ظلم استعمارگران به عالم صادر کرد.

میلا د آن بانو و این فرزند بر همه محبان اهل بیت طاهرش و روز زن بر همه زنان و مادران و روز جمهوری اسلامی بر همه آزادیخواهان جهان مبارک باد.


[ سه شنبه 95/1/10 ] [ 8:0 صبح ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 1236019