سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائــــم

طی روزهای اخیر اعدام تعدادی از تروریستهای وهابی تکفیری در ایران دست‌آویزی شد تا بوق‌های تبلیغاتی و سخن‌پراکنی استکباری و صهیونیستی "وا حقوق بشرا" را فریاد کنند و ایران را به اعدام زندانیان عقیدتی متهم نمایند.

علاوه بر ایستگاه‌های سخن‌پراکنی شیطان بزرگ و پیر استعمار و صهیونیستی، خرده‌پاهای وابسته به آنان هم‌چون رژیم "کودک‌کش" و وهابی آل سعود و هم‌پیمانان منطقه‌ای و پیرتروریستهایی چون منافقین که دستشان به خون هزاران ایرانی آغشته است نیز بر طبل حقوق مذهبی و قومی می‌کوبند و بربادرفتن حقوق مذهبی در ایران را فریاد می‌کنند.

کیست که نداند ترور و ایجاد رعب و وحشت،که امروزه دامن حامیان غربی تروریسم را نیز گرفته است، در هر مکتب و مرامی محکوم است. اعدام آن تعداد از تروریستهای وهابی عضو موسوم به گروه "جهاد و توحید" کردستان که اخیرا انجام شد، نه به جرم سنی‌بودن، بلکه به جرم جنایاتی است که در سال 1388 با ترور ماموستا شیخ‌الاسلام و ماموستا عالی از روحانیون برجسته اهل سنت کردستان و سایر اقدامات تروریستی مرتکب شده بودند.

آن عده که زیر پرچم "جهاد و توحید" سینه می‌زدند و بر اساس آموزه‌های فقهی وهابیت برای تامین هزینه‌های آدمکشی؛ در همدان و زنجان و شهرهای دیگر دست به آدم‌ربایی و سرقت مسلحانه زدند و مردم عادی سنی‌مذهب را در میدان آزادی سنندج به رگبار کینه‌توزانه خود بستند، سنی نبودند بلکه تروریستهایی بودند که به جای سینه دشمنان قسم‌خورده مسلمانان یعنی صهیونیستها و کفار حربی، سینه مسلمانان شیعه و سنی را به اتهام واهی تکفیر نشانه گرفتند.

ایادی خارجی و جیره‌خواران داخلی استعمار و صهیونیسم بین‌المللی که بوی سوختن جگرشان از اعدام چند تروریست وهابی - که البته از نظر شناسنامه سنی‌مذهب بودند - به مشام می‌رسد، وقتی دست آن تروریستها به خون بیگناهان سنی و شیعه آغشته بود کجا بودند تا اعلام موضع کنند؟ و الآن که رژیم وهابی آل سعود در یمن همچون ارباب صهیونیستی خود کودکان و زنان بی‌دفاع یمنی را در مساجد و بیمارستان به خاک و خون می‌کشد و از رژیمک بحرین و تروریستهای سوریه، افغانستان، عراق و نیجریه حمایت می‌کند چرا به اصطلاح ککشان نمی‌گزد؟


[ دوشنبه 95/5/18 ] [ 10:4 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 90
بازدید دیروز: 124
کل بازدیدها: 1236388