سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائــــم

استوانه تهجد و عدالت امیر مؤمنان حضرت علی(ع) به عنوان امام و خلیفه مسلمین، قربانی تحجر و جهالت واقع و تکفیر و ترور شد؛ اسلام عوامانه "تقدیرگرا" بهانه خوبی برای سواری بر گُرده عوام بود، شریعت الهی از جامعه رخت بر بسته بود و می‌گساری بوزینه‌باز با ردای امیرالمؤمنی عنان منکرات را در جامعه مسلمین در دست داشت. حسین بن علی(ع) که انحراف دین جدش را بر نمی‌تابید، برای نجات اسلام از ظلم و ستم، شمشیر نهی از منکر را از نیام برکشید. نهضت او به ظاهر با شکست مواجه شد ولی پیام عاشورا در طول تاریخ زنده‌نگه‌دارنده دین جدش گردید. چرا که "در کربلا بانگی برخاست و با خون حسین آبیاری شد که گوش قلب‌ها آن را می‌شنود و عقل و فکر را مدهوش می‌سازد."

قرنها بعد از نهضت امام حسین(ع) "اسلام سکولار" در مقابل غده سرطانی اسرائیل و شیطنتهای شیاطین بزرگ و کوچک راهبرد "تساهل" را برگزید و دین رسول‌الله(ص) به اصلاحی مجدد نیازمند گردید.

مردی از سلاله حسین(ع) پرچم نهضت جدش را بر دوش گرفت و بار دیگر ندای حکومت "اسلام ناب محمدی(ص)" بر جامعه مسلیمن را سرداد. این‌گونه بود که مریدان روح‌الله(ره) با سردادن شعار "نهضت ما حسینی است"، "رهبر ما خمینی است"، اسلام را به صحنه اجتماع بازگرداندند و امروز تهی‌دستان و مستضعفان عالم چشم امیدشان به این نهضت است ... .

یاد امام خمینی(ره) رهبر نهضت حسینی ایرانیان در آستانه سالروز قیامش گرامی و درود خدا بر الو حامی مظلوم اسلام حضرت خدیجه(س) باد



   - بارتولومو شرق‌شناس ایتالیایی نیمه اول قرن بیستم

- رشاده سلامه فرزند سوم بولس سلامه حقوقدان مسیحی لبنانی

 


[ جمعه 96/3/12 ] [ 3:42 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 124
بازدید دیروز: 124
کل بازدیدها: 1236546