سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائــــم

پاولوف دانشمند روسی در مرحله اول به سگ پودر غذا داد و ترشح بزاق دهان حیوان را مشاهده کرد، در مرحله دوم بدون دادن پودر غذا لامپی را روشن کرد ولی عکس‌العملی ندید، در مرحله سوم همزمان با دادن پودر غذا لامپ را روشن نمود. پاولوف بعد از مدتی با روشن‌کردن لامپ در شرایطی که از پودر غذا خبری نبود، شاهد ترشح بزاق دهان سگ بود. او از این آزمایشات به شرطی‌شدن سگ پی برد.

داستان شرطی‌شدن شیطان بزرگ، صهیونیستها و ایادی منطقه‌ای و مزدوران داخلی‌شان نیز از این دست است. آنها به محض دیدن حرکتی اعتراضی و نارضایتی در نقطه‌ای از ایران، که موضوعی خانوادگی و داخلی است، قند در دلشان آب و بزاق دهانشان شروع به ترشح‌شدن می‌کند.

عروسک‌های کوکی شیطان بزرگ به حدی با حرکت اعتراضی اخیر مردم ایران در بعضی نقاط کشور، به زوق آمدند که خیال سرنگونگی نظام اسلامی خواب از شرشان برد. گروهک‌های تروریستی؛ کمونیسیتی، منافقین و تروریستها افراطی قوم‌گرا و حتی داعشی‌های وهابی سر از پا نشناختند. مجلس نمایندگان آمریکا رسما حمایت خویش را در کنار حمایت‌های سایر کشورهای غربی اعلام کرد. شرطی‌شدن دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی به حدی عمیق شده است که علی‌رغم اعلام و ابراز تنفر و انزجار گسترده و سراسری مردم ایران از اغتشاش‌گران و حامیان غربی‌شان، هنوز سرمت بوی کباب‌اند، غافل از این که دارند خر داغ می‌کنند!

زنده باد ایران اسلامی


[ پنج شنبه 96/10/21 ] [ 7:54 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 71
کل بازدیدها: 1236064