سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائــــم

خیطی ترامپ و بین سلمان

هر روز در گوشه و کنار عالم شاهد تحقق وعده الهی هستیم. از جمله وعده‌های الهی که شاهد تحقق آن می‌باشیم، اضمحلال و نابودی باطل است، چرا که باطل همواره نابودشدنی است.[1] فروپاشی سلسه جنایتکار پادشاهی ظالمانه پهلوی در ایران، فروپاشی کمونیسم که با پیش‌بینی حضرت امام خمینی(ره) به زباله‌دانی تاریخ سپرده شد، سرانجام عبرت‌آموز[2] صدام تکریتی بعثی و امروز نیز شاهد فروریختن هیمنه استکبار جهانی و شیطان بزرگ هستیم.[3]

چند سالی است وقتی اربعین حسینی فرا می‌رسد می‌بینیم میلونها نفر مسلمان(اعم از شیعه و سنی) و حتی غیرمسلمان، علی‌رغم تهدیدات قریب‌الوقع تروریستهای جتایتکار داعش در عراق چگونه جذب محور پرجاذبه کربلای حسین(ع) جمع می‌شوند. این در واقع رسوایی ارباب فکری جریان تروریستی داعش یعنی آل سعود وهابی می‌نمایاند.

امسال نیز وقتی علی‌رغم هزینه گزاف آل سعود وهابی در عراق برای اختلاف‌افکنی بین دو ملت مسلمان عراق و ایران و هم‌چنین دو دولت عراق و ایران، از طرفی شاهد پیاده‌روی بیش از 15 میلیونی اربعین و از طرف دیگر خدمتگزاری خالصانه مردم و دولتمردان عراق به زوار امام حسین(ع) بودیم، قصد داشتم این مطلب را به نگارش درآورم. اما به تقارن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و بازگشت تحریم‌های ظالمانه دولت شیطانی آمریکا بر ضد مردم مقاوم ایران در 13 آبان امسال اندیشیدم و پیش خود گفتم صبر کنم تا نتیجه این تقارن را ببینم.

نتیجه روشن شد؛ رسوایی شیطان بزرگ و ایادی منطقه‌ای آن از جمله شجره خبیثه آل سعود وهابی که در مسلمان‌کشی و کودک‌کشی[4] روی صهیونیست‌ها را سفید کرده است. میلیونها دلار نفتی آل سعود که برای اختلاف‌انگیزی در عراق هزینه شده بود نتیجه‌اش چه شد؟ ترامپ که ناشیانه بازگرداندن مابقی تحریمهای ظالمانه را به 13 آبان موکول کرده بود و روز دوازدهم آن را برگرداند، چه نتیجه‌ای گرفت؟ شما داوری کنید

با دیدن این وقایع به یاد روایت شریف از معصوم می‌افتیم که فرمود: خدا را شکر که دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داد.[5]

پانوشت



[1] - وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا(الاسرا-81)

[2] - که البته حاکمان نادان عربستان و امیرنشین‌های بی‌کفایت منطقه از آن عبرت نمی‌آموزند!

[3] - اما خامنه‌ای(مد ظله العالی) در دیدار روز گدشته خود با دانش‌آموزان و دانشجویان فرمود: در یک نگاه وسیع‌تر وضعیّت آمریکا را وقتی‌که نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که قدرت آمریکا و اقتدار و هیمنه‌ آمریکا در دنیا رو به  افول و رو به زوال است.

[4] - در پی کشتار گسترده کودکان بی‌گناه یمن توسط رژیم آل سعود وهابی که این روزها پای صهیونیستها را به امیرنشین‌های منطقه خلیج فارش باز کرده است، صفت "کودک‌کش" برای آل سعود خیلی به‌جاست.

[5] - الحمد لله الذی جعل اعدائنا من الحمقا. این روایت شریف از امام سجاد(ع) نقل شده است.


[ یکشنبه 97/8/13 ] [ 5:23 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 100
بازدید دیروز: 124
کل بازدیدها: 1236398