سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائــــم

هفته وحدت

اسلام که دین کامل و به تعبیر امرزوی آخرین نسخه(ورژن) دین الهی است، دشمن درجه یک استکبار تلقی می‌شود. لذاست که خصومت و ستیز استکبار با اسلام ناب محمدی(ص) کاملاً بدیهی می‌باشد.

اما در این سو با توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمن دیرین اسلام ناب یعنی شیطان بزرگ و صهیونسیم، دنیای اسلام دچار تششت و چندگانگی است. از طرفی با سرمایه‌گذاری و تلاش دیرینه استکبار(روباه پیر، آمریکا و صهیونیسم) مسلمانان از وحدت و یکپارچگی لازم برخوردار نیستند و از طرف دیگر استکبار که اسلام ناب محمدی(ص) را تنها دشمن لیبرالیسم می‌داند، با تمام توان و در چهارچوب "جنگ تمدن­ها" کمر همت بر نابودی آن بسته است تا "پایان تاریخ" را با پیروزی "فرهنگ غرب" بر اسلام رقم بزند.

در چنین موقعیتی که گرگی در لباس خادم‌الحرمینی آتش­بیار معرکه است و به رقص صهیونیسم می­‌رقصد و بر آتش فتنه اسلا­م‌هراسی می­‌دمد، نه تنها وحدت دنیای اسلام ضروری و اجتناب‌ناپذیر است، بلکه وحدت پیروان ادیان الهی ضروری می‌باشد. ایده و راه‌کار راه‌گشایی که علمای دلسوز اسلام به عنوان منادیان وحدت قرن‌هاست بر آن پی می‌فشرند.

دوازده تا هفده ربیع‌الاول هم‌زمان با میلاد بهانه خقلت عالم حضرت محمد مصطفی(ص) و فرزندگرامی‌اش حضرت امام جعفر صادق(ع) بر امت پیامبر اعظم(ص) مبارک باد


[ سه شنبه 97/8/29 ] [ 8:26 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 1235997