سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائــــم

19. ایجاد چالشهای مذهبی(شیعه و سنی) 

بی‌گمان غربی‌ها و رأس آنها شیطان بزرگ با برداشت نادرست از جنگ‌های 30 ساله(1648-1618میلادی) دینی بین کاتولیک‌ها و پروتستان‌های مسیحی، الگوی آن را برای دنیای اسلامی طراحی کردند. به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) قراردادن اسلام آمریکایی در مقابل اسلام ناب محمدی(ص) در این راستا ارزیابی می‌شود و آخرین نسخه جنگ‌های مذهبی، پیدایش داعش بر مبنای ایدئولوژی وهابیت در جبهه اسلام آمریکایی است. از آن‌جایی که نظریه جنگ تمدنها جمهوری اسلامی ایران جهان اسلام(اسلام باب) را نمایندگی می‌کند، همه این توطئه‌ها در مقابله با جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

20.  تهاجم فرهنگی 

تهاجم فرهنگی؛ مجموعه حرکت‌ها و اقدامات آگاهانه و هدفمند یک بازیگر برای تغییر آگاهی‌ها، گرایش‌ها، تمایلات و رفتارهای اکثریت غالب مردم جامعه دیگر اطلاق می‌گردد. گفته می‌شود علت موجده هر پدیده می‌تواند علت زوال آن باشد. بر این اساس استکبار جهانی به انقلاب اسلامی که یک انقلاب به تمام معنی فرهگی است از منظر فرهنگی که در ایران به عنوان تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ناتو فرهنگی شاخته می‌شود هجوم آورده است.

21. براندازی نرم از طریق انقلاب رنگی 

موفقیت آمریکا در تغییر دولت کشورهای گرجستان، قرقیزستان و اوکراین از طریق انقلاب رنگی، استکبار جهانی را بر آن داشت تا الگول ایرانی آن را برای تغییر نظام اسلامی اجرا کند. براندازی جمهوری اسلامی ایران با طراحی کودتا، ترورهای گسترده و تحمیل جنگ هشت‌ساله که اتکاء به رفتار سخت دارد در طول سی سال میسر نشد و لذا براندازی نرم از طریق انقلاب رنگی در دستور کار قرار گرفت و برای تحقق آن در انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 همه توان و استعداد داخلی و خارجی به‌کار گرفته شد و فتنه سال 1388 شکل گرفت.

این بار نیز تیر دشمن و ایادی داخلی دلخوش‌کرده به حمایت بیگانه به خطا رفت و مردم بصیر و آگاه ایران حماسه نهم دی آن سال را خلق کردند. 

22. ناامن‌سازی و بی‌ثبات‌سازی 

در حالی که کشورهای زیادی در دنیا – به خصوص در منطقه خاورمیانه – در آتش ناامنی ناشی از توطئه‌های استکاری می‌سوزند، ایران جزیره امن است. ناامن‌سازی ایران طی چهل سال گذشته از راهبردهای دستگاه‌های اطلاعاتی دو ابرقدرت شرق و غرب آن زمان بوده است و آمریکا و سایر کشور های غربی و رژیم اشغالگر صهیونیستی کماکان به نتیجه‌بخشی آن دل‌خوش کرده‌اند.

انجام اقدامات تروریستی گروهک‌های مزدور از جمله داعش در ایران(حمله تروریستی به حرم حضرت امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی و حمله تروریستی شهریور سال جاری به رژه نیروهای مسلح در اهواز و ده‌ها اقدام خنثی‌شده قبل از وقوع به وسیله نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، در راستای بی‌‌ثبات‌سازی ایران ارزیابی می‌شود.

این راهبرد شیطانی و استکباری که از فردای پیروزی انقلاب اسلامی کلید خورده علی‌رغم تلاش بی‌وقفه دشمنان و هزینه‌کردن دلارهای نفتی در قالب تجهیز و تحریک گروهک‌های تروریستی و آتش‌افروزی در افغانستان، عراق و سوریه نتیجه عکس داده و آتش فتنه ناامن‌سازی دامن آتش‌افروزان و ایادی منطقه‌ای آنان را گرفته است. 

23. ایران‌هراسی 

ایران که با وقوع انقلاب اسلامی از یوغ استعمار شرق و غرب رها شده بود، دقیقا به همین دلیل مورد خشم و غضب ابرقدرت‌های وقت و ایادی آنان واقع شد. از جمله ره‌آورد این انقلاب عظیم، بیداری جهانی مستضعفین و جهانی‌شدن ایستادن در مقابل ظلم و ستم استکباری می‌باشد. لذا استکبار به بهانه‌های واهی در صدد برآمد تا ایران را نزد مردم جهان بد معرفی کند. از آنجایی که رسانه و امکانات تبلیغی قوی دنیا در اختیار آنان می‌باشد، تبلیغ ایران‌هراسی از جمله اقدامات شیطانی استکبار است که البته انقلاب و راهبردهای آن به دنیا صادر شده و ایران الگوی ظلم‌ستیزی و استکبار ستیزی در نزد ملت‌های مستضعف مسلمان و غیرمسلمان دنیاست. 

24. اسلام‌هراسی 

مؤسسه "رانیمد تراست" در تعریف این واژه چنین گفته است: "اسلام‌هراسی، عبارت‌است از ترس و اکراه بی‌اساس در برابر مسلمانان که باعث دفع آنها و تبعیض علیه آنها می‌شود." استفن شوارتز، نویسنده آمریکایی نیز در مقاله "اسلام هراسانی که نیستند" ‌گفته است: "اسلام‌هراسی، محکوم‌سازی کلیت اسلام و تاریخ مسلمانان به عنوان امری افراطی؛‌ انکار اکثریت میانه‌رو مسلمان و در نظر گرفتن اسلام به عنوان مشکلی برای جهان است."

الحمدلله علی‌رغم همه تلاشهای مذبوحانه دشمن، به اعتراف مؤسسات تحقیقاتی خودشان، اسلام می‌رود که در آینده نه‌چندان دور دین اول دنیا باشد. 

25. شیعه‌هراسی 

بحث شیعه‌هراسی زیرمجموعه بحث ا‌سلام‌هراسی که در کشورهای اسلامی مطرح نیست، اما در کشورهای غیراسلامی تبلیغ شده است قرار دارد. بحث اسلام‌هراسی، شیعه‌هراسی و ایران‌هراسی با هم مرتبط و تقریبا به یک معنا هستند. جریان شیعه و ایران پس از انقلاب اسلامی با هم گره خورده‌اند. 

فوکویاما در کنفرانسی که در اورشلیم برگزار شد به ترسیم اندیشه سیاسی شیعه پرداخت. او در این کنفرانس که "بازشناسی هویت شیعه" نام داشت درباره شیعه و یژگی‌های آن گفت: "ما هلالی داریم به نام هلال شیعه که از سوریه و عراق و عربستان می‌گذرد     و تیری در دست دارد که عقبه‌اش در قندهار است و به سمت قدس نشانه رفته است. در     آرماگدون ما با این تیر مواجه هستیم. از قدس تا قندهار منطقه استراتژیک شیعه است  . "

26.ایجاد جبهه و اتحاد ضدایرانی در بین حکام عرب منطقه

رجزخوانی حاکمان عرب بعضی کشورهای منطقه در ائتلاف‌ها و اتحادیه‌های عربی - غربی - عبری از زمان دفاع مقدس و بعد از آن در جهت ضربه‌زدن به ایران صورت می‌گرفت. آمریکا، انگلستان، فرانسه، آلمان و رژیم صهیونیستی عروسک‌گردان این توطئه بوده و هستند. الحمدلله ایران قدرتمند توطئه‌های مذکور را با موفقیت پشت‌سر گذاشته و توطئه‌گران را رسوا نموده است.

27.ایجاد اتحاد بین‌المللی در مقابل ایران

تشکیل اتئلاف‌های بین‌الملی از دیگر راهبردهای آمریکا و رژیم صهیونیستی در چهل سال گذشته بوده است. ائتلاف در موضوعات مختلف چون جنگ تحمیلی، هسته‌ای، حقوق بشر، توان موشکی ایران و سایر موضوعات مرتبط هرچند خسارات سنگینی بر ایران وارد کرده، اما تا امروز هیچ وقت تیجه مورد انتظار دشمنان را محقق نکرده است.

28. تضعیف مبانی شرعی

قانون اساسی ایران برای اولین بار توسط نخبگان این ملت و بدون رونویسی از قانون اساسی کشور دیگری تدوین شده است و کلیه قوانین کشور باید از مجرای شورای نگهبان عبور کند تا مهر عدم مغایرت با قانون اساسی و شرع مقدس را دریافت نماید.

ایجاد شبهه در قوانین جمهوری اسلامی توسط معاندین و مخالفان ملت و انتشار آن به وسیله ناآگاهان در راستای تضعیف مبانی شرعی و بیشتر به منظور ایجاد شبهه در اذهان متدینین و نیروهای مذهبی وفادار به نظام اسلامی ارزیابی می‌شود.

29.تضعیف مبانی قانونی

انقلاب اسلامی 22 بهمن 1357 به پیروزی رسید و با اعتمادی که معمار کبیر انقلاب به مردم داشت، اولین انتخابات در 12 فروردین سال بعد(50 روز بعد از پیروزی) در ایران برگزار و تعیین نوع نظام سیاسی کشور به آراء عمومی(رفراندوم) گذاشته شد. طی 40 سال گذشته 35 انتخابات(فقط در اولین سال آزادی یعنی 1358 پنج بار مردم برای رأی‌دادن پای صندوق‌های رأی فراخوانده شده‌اند) در این کشور برگزار گردیده است.

در کشوری که مردم آن در سخت‌ترین شرایط(ترور، کودتا و جنگ) به طور میانگین هر سال یک بار پای صندوق‌های رأی حاضر شده و از رهبری کشور(غیر مستقیم و از طریق خبرگان) تا رئیس جمهوری و پایین‌ترین جایگاه یعنی دهیار محل خود را رسما انتخاب کرده‌اند، مردم‌سالاری(دموکراسی) حرف اول دنیا را می‌زند.

در حالی که حاکمان بسیاری از کشورهای منطقه که رأی مردم را اصلا به حساب نمی‌آورند و کشورهای مدعی مردم‌سالاری نیز به این اندازه آراء مردم خود را در مدیریت کشور در نظر نمی‌گیرند، یکی از اتهامات جمهوری اسلامی ندادن آزادی به مردم است و ناآگاهان داخلی نیز با تقسیم‌بندی امور کشور به انتخابی و انتصابی و تاثیر بخش انتصابی بر بخش انتخابی سخن می‌گویند!

ادامه در قسمت بعدی


[ پنج شنبه 97/10/20 ] [ 9:24 صبح ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 62
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 1236052