سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائــــم

جزیره‌العرب در آتش جاهلیت می‌سوخت، دختران بر اساس یک رسم جاهلی زنده‌به‌گور می‌شدند و انسانیت بر باد رفته بود. اراده الهی بر ارسال رسول خاتم قرار گرفت تا بساط جاهلیت را برچیند و رحمت الهی را بر گستره گیتی بگستراند. این گونه بود که از میان امیٌون و از جنس بشر مردی را برگزید و برانگیخت.

از همان ابتدای رسالت نبی مکرم اسلام(ص) ابوجل‌ها و ابوسفیانها عَلَم مخالفت با آن حضرت و دینش را برافراختند و فرزندان ناخلفشان نیز بعد از رحلت حضرتش، راه را بر گسترش دین رحمت به خیال خام خود بستند و فرزندان رسول‌الله(ص) را در تنگنای تحجر خویش قرار دادند. تا آنجا بر طبل نفاق و تحجر کوبیدند که سر فرزند رسول خدا را در کربلا بریدند و بر نیزه کردند و در قرنهای بعد نیز یزیدیان قبر شریف آن حضرت را شخم زدند و آب بستند تا شاید چراغ هدایت را خاموش کنند.

امروز نیز خون ابوجهل و ابوسفیان و یزید در شریان آل سعود جریان دارد و اینان خونخواری و وحشیگری طالبان و القاعده و داعش را ناکافی می‌دانند و حمله به مردم بی‌دفاع یمن را شخصا بر عهده می‌گیرند و در سرزمین اشغالی با دشمنان دین رسول‌الله(ص) باده پیروزی سر می‌دهند.

دین رسول‌الله(ص)، دین رحمت است و آن برگزیده حق، رحمه‌للعالمین و هرکس بخواهد چراغ هدایت الهی را فوت کند، پوزه‌اش می‌سوزد.

27 رجب سالروز برانگیخته‌شدن برگزیده حق بر مسلمان و بشریت مبارک و ننگ و نکبت تاریخ بر دشمنان شریعت الهی جاودانه باد

 


[ سه شنبه 98/1/13 ] [ 8:3 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 183
بازدید دیروز: 124
کل بازدیدها: 1236605