سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائــــم

تروریسم چه بر پایه تفکر مارکسیستی شکل گرفته باشد و چه سنگ دین را به سینه بزند، چه از ابزار فیزیکی مانند سلاح و انفجار بهره جوید و چه دست به ترور بیولوژیک بزند، محکوم به فناست. ایران پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همه نوع از انواع تروریسم را تجربه کرده و با تقدیم بیش از 17000 شهید در این عرصه قربانی تروریسم می‌باشد.

تروریستهای مارکسیستی وابسته به بلوک شرق که از دستگاه‌های اطلاعاتی شوروی سابق و دولت‌های وابسته ارتزاق می‌کردند، وابستگان به رژیم منحوس پهلوی که پرچم دموکراسی غربی را بر دوش می‌کشیدند و از سازمان اطلاعاتی سیا و کشورهای غربی دستور می‌گرفتند و یا مدعیان جامعه بی‌طبقه توحیدی که نماد نفاق و دورویی بودند و با فاصله کمی از پیروزی انقلاب اسلامی نقاب از چهره برگفتند و جیره‌خوار دستگاه‌های اطلاعاتی صهیونیستی و آمریکایی شدند.

سی‌ام خرداد 1360 نقطه عطف تروریستها در ایران است که با ورود سازمان مجاهدین خلق ایران به مرحله(فاز) نظامی و دست‌زدن به ترور گسترده در ایران کلید خورد.

هفتم تیر 1360 یادآور انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و بیش از 70 نفر از مسئولین وقت نظام است. روزی که نشانگر اوج خشم نفاق، لکه ننگی دیگر بر پیشانی حامیان تروریسم و روز تیر خلاص تروریسم به خود بود.

 هفتم تیر سالروز شهادت مظلومانه آیت‌الله دکتر بهشتی و یارانش گرامی و ننگ و نفرین بر تروریسم باد 

 


[ چهارشنبه 98/4/5 ] [ 3:26 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 81
بازدید دیروز: 124
کل بازدیدها: 1236379