سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائــــم

میلاد رسول الله

عوامل پیر استعمار وقتی که با نفوذ اطلاعاتی در جزیره‌العرب جریان انحرافی تکفیری وهابیت را بنا نهادند فکر نمی‌کردند دست‌پختشان امروز در ایجاد تفرقه در امت اسلامی این‌قدر موثر و موفق باشد.

متاسفانه امروز دنیای اسلام بر اثر بی‌کفایتی و وابستگی حکام خودفروخته اکثر کشورهای اسلامی از یک طرف و سیاستهای تفرقه‌افکنان استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ و صهیونیسم جهانی از طرف دیگر، دچار تفرقه و تشتت شکننده می‌باشد.

آتشی که شیطان بزرگ در کشورهایی مثل عراق، افغانستان و لیبی با دخالت نظامی و پاشیدن تخم تروریسم برافروخته و زخمی که با حمایت از ترویسم تکفیری در سوریه و سایر کشورها ایجاد کرده و تفرقه و نفاقی که در کشورهایی مانند مصر به وجود آورده، آل سعود را تشویق به حمله نظامی به یمن نموده است.

آتش در افغانستان، عراق، سوریه، لیبی، یمن و سایر کشورهای اسلامی شعله‌ور است و عده‌ای کج‌فکر و تکفیری به نام خلافت اسلامی هیزم‌کش آتشند.

امروز دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) یک‌زبانند و سران متحجر اکثر کشورهای اسلامی نیز خوش‌رقصی دشمن می‌کنند. در صورتی که به قول شاعر شیرین‌سخن ایرانی؛ در این وضعیت باید پریشانی اندیشه کنند.  

برو با دوستان آسوده بنشین

چوبینی در میان دشمنان جنگ

و گر بینی که با هم یک‌زبانند

کمان را زه کن و بر باره بر سنگ

و گر نه باید منتظر عذاب الهی باشند. کما این که پیامبر اعظم(ص) فرمود: الجَمَاعَةُ رَحمَةٌ وَ الفِرقَةُ عَذَاب یعنیوحدت مایه رحمت، و تفرقه موجب عذاب است. امروز وحدت میان امت اسلامی از هر زمان دیگر ضروری‌‌تر است. نهال وحدت را علمای دلسوز شیعه و سنی از سالها پیش کاشته‌اند و امروز جمهوری اسلامی ایران طلایه‌دار وحدت مسلمانان، بلکه مومنان به ادیان الهی است تا سعادت بشری در سایه این وحدت تامین شود.

میلاد رسول الله

در آستانه سالروز میلاد با سعادت ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی و رئیس مذهب اثنی‌عشری امام جعفر صادق علیهم السلام از درگاه خداوند استدعا می‌کنم رحمت وحدت را امت اسلامی نازل فرماید.

 

پاورقی

   - دستگاه اطلاعاتی انگلستان سیاست نفوذ در نهاد روحانیت شیعه را نیز دنبال کرده است. امروز مقام معظم رهبری(مد ظله‌العالی) بارها در باره خطر نفوذ دشمن هشدار داه است. از جمله در دیدار 14/9/94 با فرماندهان بسیج و خانواده‌های آنان که به مصادیق عینی تاریخ معاصر نیز پرداختند(دفتر نشر معظم‌له)   

- چو بینی در سپاه دشمن تفرقه افتاده است تو جمع باش ، و گر جمع شوند از پریشانی اندیشه کن(گلستان سعدی،حکایت آمادگی مقابله با دشمنان یک‌زبان)

 


[ جمعه 94/10/4 ] [ 8:4 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 124
کل بازدیدها: 1236301