سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائــــم

فاجعه منا

مسجدالحرام آن قدر امن است که نه تنها شکار حیوان صحرایی و کشتن حیوان ساکن در بدن مُحرِم حرام می‌باشد، بلکه درخت و گیاه حرم نیز ایمن از کنده‌شدن است.[1]

اما "شجره ملعونه" آل سعود که به ناحق لقب "خادم‌الحرمین" را یدک می‌کشد نه تنها هم‌چون هم‌پیمانش کودکان و زنان بی‌دفاع و بی‌گناه یمن را به خاک و خون می‌کشد و خانه‌ها و بیمارستانها را بر سرشان خراب و از تروریستهای داعشی در عراق و سوریه حمایت می‌کند، بلکه با بی‌کفایتی در مدیریت حرمین شریفین شاهد وقوع فجایعی در بیت‌الله‌الحرام و منا بوده‌ایم.

حکام آل سعود نه تنها از ملتهای مسلمان که عزیزانشان در فاجعه منا به شهادت رسیدند عذرخواهی نکرده و خون شهدای عزیز و حقوق مسلم بازماندگانشان را نادیده گرفته‌اند، بلکه "صدّ عن سبیل‌الله و مسجدالحرام" کرده و راه حجّاج غیور و مؤمن ایرانی به خانه‌ محبوب را بسته‌اند.

وقت آن رسیده که علمای جهان اسلام برخیزند و کلید مدیریت حرمین شریفین در مکه و مدینه را از دست غاصبان هم‌پیمان صهیونیستها بستانند و چاره‌ای درخور بیاندیشند.



[1]  - طبق استفائات از امام خامنه‌ای: شکار حیوان صحرایی در حال احرام حرام است، مگر آن که از آزار آن بیمناک باشد. شکار پرندگان و ملخ نیز حرام است.(مسأله 254)، بنا بر احوط، کشتن شپش بدن در حال احرام جایز نیست و در مورد دیگر انواع حشرات مانند کک نیز چنین است.(مسأله 248)قطع کردن و بریدن و شکستن درختان و گیاهان روییده در حرم، بر محرم و غیر محرم حرام است.(مسأله 249)


[ جمعه 95/6/19 ] [ 3:44 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 124
کل بازدیدها: 1236304