سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائــــم

ایده‌های حضرت امام خمینی(ره) به عنوان سکاندار انقلاب اسلامی و بینانگذار جمهوری اسلامی ایران، اساساً راهبردی و جهانشمول است. از ایده‌های آن حضرت می‌توان راه‌کارهای برون‌رفت ملتهای مستضعف از یوغ ظلم و ستم را استخراج و عملی نمود.

"بسیج مستضعفین" از جمله ایده‌های راهبردی امام راحل(ره) است که استفاده از قدرت مردمی را جهت رفع ستم نوید می‌دهد. آروزی تشکیل "حزب مستضعفین" با مشارکت تمام مستضعفین عالم برای برون‌رفت از مشکلات نه فقط دنیای اسلام، بلکه دنیای بشریت را نشانه رفته است. 

از این رو است که امام دوراندیش از اقدامات خداپسندانه بسیج مستضعفین در راه هدف مقدس اسلام و استقلال کشور و آزادى ملت تشکر نموده و از این طریق امید به قطع طمع استکبار جهانخوار از توده‌های مظلوم و مستضعف جهان دارد که انشاءالله در آستانه تحقق است. آن چه در حوزه مقاومت در سرزمینهای اشغالی فلسطین و هم‌چنین لبنان، یمن و عراق اتفاق افتاده و نیز راهپیمایی بیست میلیون نفری اربعین در سالهای اخیر از مصداقهای تحقق آروزی امام خمینی(ره) می‌باشد.

امورز نیز بیسج؛ یک کماکان یک ضرورت ملی و در عین حال یک الگوی بین‌المللی برای تمام مستضعفان جهان است.

5 آذر سالروز تشکیل بسیج بر همه بسیجیان مبارک باد



- ما از جمیع مستضعفین عالَم دعوت مى‏کنیم که با هم در «حزب مستضعفین» وارد بشوند، و مشکلات خودشان را با دست جمع و اراده مصمم عمومى رفع کنند؛ و هر مسئله‏اى که در هر جا و در هر ملتى پیش مى‏آید به وسیله «حزب مستضعفین» رفع بشود.(صحیفه امام، ج‏9، ص281)

- امید است با تحصیل اخلاص در همه امور، ... و چه در راه بسیج توده‏هاى مظلوم و مستضعف جهان بر ضد استکبار جهانخوار تا قطع طمع آنان نه تنها از کشورهاى اسلامى که از همه ممالک تحت ستم جهان و ... و با صبر و شکیبایى در این مقاصد بزرگ، این خدمت گرانقدر را رنگ الهى داده و از عبادات بزرگ قرار دهند.(صحیفه امام،ج‏19،ص 105)

- ملت ایران و مسلمانان جهان فراموش نکره‌اند که آل سعود با آن همه یال و کوپال لیاقت خدمات‌رسانی به جمعیت یک دهم راهپیمایان اربعین حسینی را در حریمین شریفین ندارد.


[ دوشنبه 95/9/1 ] [ 4:32 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 71
کل بازدیدها: 1236063