سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائــــم

طی قرون گذشته بودند افرادی که در دین الهی دست برده و به اصطلاح امروزی، در آن اصلاح ایجاد کرده‌اند. از جمله این اصلاح‌طلبان دینی، مارتین لوتر است که به عنوان مؤسس پروتستانیسم نامیده می‌شود. لوتر پیش از آغاز نهضت خود تحت تاثیر انگاره‌های فلسفی و نظری عبرانی بوده است. بزرگداشت یهودیان و برتردانستن آنان و متعلق‌دانستن سرزمینهای فلسطین به عنوان ارض موعود به یهودیان از جانب خداوند، از اندیشه‌های لوتری بوده است .

لوتر در کتاب "عیسی مسیح یک یهودی زاده شد" به شائبه یهودی‌بودنش دامن زد و می‌توان ادعا کرد او بود که "مسیحیت صهیونیستی" را پایه‌ریزی نمود.

لوترِ اسلام

آل سعود می‌تواند "لوترِ اسلام آمریکایی" باشد و نسخه "اسلام صهیونیستی" را به جامعه "وهابیت" ارائه نماید. تلاش بی‌شائبه سردمداران پادشاهی عربستان برای علنی‌کردن رابطه خود با صهیونیسم این نوید را می‌دهد که حل مشکل صهیونیست اشغالگر دور از انتظار نیست!

یک پیشنهاد اصلاح‌گرایانه

پیشنهاد می‌کنم آل سعود دست‌به‌کار شود و صحرایی از صحاری بدوی آباء و اجدادی خود را که تحت مالکیت دارد به عنوان سرزمین موعود به صهیونیستها هدیه کند و پایتخت رژیم صهیونیستی را از اورشلیم بدانجا منتقل و سفارت دولت وهابی سعودی را نیز در آنجا دایر نماید.

با اقدام انسان‌دوستانه چند کار خیر به وقوع خواهد پیوست:

اول) آزادی سرزمینهای اشغالی فلسطین و تشکیل دولت مستقل فلسطینی که یهودیان بومی غیرصهیونیست نیز از جمله شهروندان آن خواهند بود.

دو) رژیم اشغالگر صهیونیستی بعد از قریب به 70 سال آوارگی، صاحب سرزمین غیراشغالی خواهد شد.

سوم) با توجه به جندش‌آور‌بودن تفکر وهابیت، ایدئولوژی "اسلام صهیونیستی" می‌تواند به عنوان جایگزین "اسلام آمریکایی" ایدئولوژی مشترک آل یهود وال سعود معرفی شود.

چهارم) از آنجایی که "خادم‌الحرمینی" برازنده آل سعود نیست، گردن‌آویز "خادم‌الیهودین" را طوق گردن خود نماید که برازندشان است.

پنجم) و بالآخره هزینه‌های مبارزه و برگزاری کنفرانسهای حمایت از انتفاضه فلسطین صرف بازسازی فلسطین خواهد شد و ... !


[ پنج شنبه 95/12/5 ] [ 6:55 صبح ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 80
بازدید دیروز: 124
کل بازدیدها: 1236378