سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائــــم

علت‌یابی ساخت فیلم موهن به ساحت پیامبر(ص)

پس از پایان جنگ سرد و فروپاشی شوروی و حذف  او از معادلات بین‌المللی ، غرب و در راس آن آمریکا به دنبال دشمن جدید به جای کمونیسم که به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) "صدای شکستن استخوانهایش" شنیده می‌شد ، بودند و موضوع بنیادگرایی اسلامی و اسلام‌هراسی را به جهانیان القاء کردند.

برای به اصطلاح تئوریزه‌کردن این سیاست ، ساموئل هانتینگتون نظریه "برخورد تمدنها" را در اواسط دهه 90 میلادی ارائه کرد . بعد از این ، سناریوهای مختلفی اجرا شد تا برخورد تصنعی تمدنها را که به تعبیر هانتیگتون در یک طرف آن تمدن غرب و در طرف دیگر تمدن اسلامی قرار دارد و برنده این برخورد نیز تمدن غرب است ، تحقق پیدا کند . طرح " هلال شیعی " به عنوان شعبه‌ای ازجنگ روانی غرب بر ضد دنیای اسلام و ایران اسلامی به عنوان نماینده واقعی و ام‌القراء جهان اسلام تحلیل می‌شود .

"هلال شیعی" در آوریل 2003 میلادی در نشست ژنرال‌های آمریکایی بازطرح شد و سران بعضی از کشورهای عربی که امروز از ترس بیداری اسلامی و پیامدهای آن در کشور خود ، آمریکا و غرب را یاری می‌کنند و با اعزام تروریست به سوریه به منظور شکستن محور مقاومت ضدصهیونیستی بخشی از اجرای برخورد تصنعی تمدن‌هاست . قرآن‌سوزی به وسیله یک به ظاهر کشیش مسیحی ، چاپ کاریکاتور پیامبر اعظم(ص) و تولید فیلم موهون " معصومیت مسلمانان" در روزهای اخیر و اهانت به ساحت مقدس "بهانه خلقت عالم" پیامبر اعظم (ص) جدیدترین حلقه زنجیره برخورد تمدن‌هاست .

آنچه که غرب برای تحقق به اصطلاح برآورد " هانتینگتون " که "ره‌آورد" است تا پیش‌بینی آینده ، از آن غافل می‌باشد ؛ بیداری اسلامی است . بیداری اسلامی که بلاشک نشأت گرفته از انقلاب اسلامی و ایده‌های معمار کبیر آن حضرت امام خمینی (ره) است ، بلای جان غرب به سرکردگی آمریکا و صهیونیستهاست . لازم است مسلمانان اعم از شیعه و سنی با هوشیاری مواظب شیطنت‌های غربی‌ها باشند و هوشمندانه با توطئه‌های صهیونیستی مقابله نمایند ، چرا که این حلقه ، آخرین حلقه از زنجیره توطئه بر ضد اسلام نخواهد بود .


[ یکشنبه 91/6/26 ] [ 10:15 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 84
بازدید دیروز: 129
کل بازدیدها: 1236902