سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائــــم

تروریسم

سازمان مجاهدین خلق ایران در 30 خرداد سال 1360 نقاب "دفاع از روحانیت و انقلاب" را از چهره برکشید و با اعلام جنگ مسلحانه بر ضد نظام نوپای اسلامی رسما ورود به مرحله(فاز) نظامی را کلید زد.

رهبر تمامیت‌خواه سازمان مجاهدین خلق، که ملت ایران به حق نام منافقین را بر آن نهاد، در تحلیل دیالکتیکی خود جمهوری اسلامی را که از بدو تاسیس درگیر چالش‌های شکننده آمرکایی از جمله کودتا، تحریم اقتصادی، جنگهای داخلی فرقه‌ای و مهم‌تر از همه جنگ تحمیلی صدام[1] بود، شکننده‌تر از آن دید که بتواند در مقابل یورش مسلحانه سازمان دوام بیاورد. لذا ترور سران نظام را سرلوحه اقدامات تروریستی خود قرار داد تا به خیال خام خود کار نظام را یکسره کند.

ترور رئیس جمهور، نخست‌وزیر، رئیس قوه قضائیه، دادستان، ائمه جمعه کشور و حتی ترور "بازوان نظام" بعد از شکست نظریه دیالکتیکی "ترور سران نظام" و پس از آن ترور گسترده "بدنه نظام" نیز نتوانست حتمیت نظریه رهبر فرقه تروریستی منافقین را به اثبات برساند.

سرکرده گروهک مزدور و جاسوس منافقین که نتوانست حتی دو ماه در مقابل ضربات سنگین نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ایران انقلابی طاقت بیاورد و مجبور شد به همراه رئیس جمهور مخلوع از کشور فرار کند و سلسله نظریه‌های  دیالکتیکی دیگر را  ارائه و به اجرا گذاشت.[2]

برآیند اقدامات تروریستی گروهک مزدور و جاسوس منافقین این شد که علی‌رغم وجود 17000 شهید ناشی از ترور در کشور ایران که عمده آنها توسط گروهک مذکور انجام شده است،دشمنان قسم‌خورده ملت ایران و نظام اسلامی از اطلاعات جاسوسی برای تحریم‌های اقتصادی، محکوم‌کردن ایران در مجامع حقوق‌بشری و ... بهره‌بردرای و استناد کند!

امروز بعد از هزاران ترور توسط گروهک منافقین در کشور، سالها مزدوری برای استکبار جهانی و ایادی منطقه‌ای آن و جاسوسی وسیع و گسترده برای سازمانهای اطلاعاتی کشورهای استکباری، به اعتبار خون رجایی‌ها، باهنرها و بهشتی‌ها، شاهد اضمحلال و ورشکستگی بیش از پیش گروهکهای تروریست و مزدور می‌باشیم.

حمایت استکبار جهانی و تروریسم دولتی بین‌المللی از گروهکهای مزدور تروریستی بدیع که نیست، بلکه بدیهی است، البته تا زمانی بتوان از لوله تفنگشان، تیزی خنجرشان و یا اطلاعات درست و غلطشان(جاسوسی) استفاده نمود. والا گروهکهای تروریستی که عددی نیستند، ایادی منطقه‌ای استکبار مثل دولت سعودی رسما تا زمانی که همچون گاو شیرده، شیرداشته باشند، در آغوش شیطان بزرگ "جاه" دارند.

داد و بیداد رسانه‌های استکباری و شیطانی از پایمال‌شدن حقوق بشر در ایران نیز سابقه‌ای به درازای شیطنت آنان دارد؛ مخالفت با اعدام زن فاحشه در تبریز، حمایت از هشتکهای ضد اعدام تروریستهایی که در کردستان و یا خیابان پاسداران تهران دستشان به خون افراد بی‌گناه آغشته است در شرایطی گوش فلک را کر نموده که در قرن بیست یکم زنان در کشور پادشاهی سعودی تازه کم‌کمک اجاز یافته‌اند پشت فرمان خودرو بنشینند و رانندگی کنند!

 

برای شادی ارواح مطهر همه شهدای ترور صلوات

 


[1] - البته همان طور که رهبر کبیر انقلاب اسلامی فرمود: صدام با کمال جهالت از وعده‏ها و نویدها امریکا اغفال و خود را در این دام مهلکه انداخت.

[2] - از جمله ابداعات دیالکتیکی مسعود رجوی به انقلاب ایدئولوژیک یا همان جهاد نکاح داعشی(اسفند 1363 رجوی خود را به عنوان رهبر عقیدتی سازمان معرفی و با مریم( زن ابریشم‌چی) ازدواج کرد و جاری‌کردن طلاق اجباری زن و فرزندان اعضاء(تبدیل سازمان به فرقه) ر ا انقلاب ایدئولوژیک نام نهاد)، پیوند رسمی با رژیم بعثی صدام(در خرداد 1360 مسعود با طارق عزیز در پاریس پیمان‌نامه امضاء کرد و به همراه مریم و کادر رهبری به بغداد منتقل شد)و  خودکشی جمعی(مرداد 1367 بعد از پذیرش قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل از سوی ایران، با اعزام نیروهایش به مسلخ مرصاد(فروغ جاویدان فرقه) دست به خودکشی جمعی زد) می‌توان نام برد.


[ سه شنبه 97/4/5 ] [ 5:28 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 71
بازدید دیروز: 124
کل بازدیدها: 1236369