سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائــــم

عمل احمقانه ترامپ

احمق، نادان و بی‌خرد است لذا معیار عملش منطق و عقل نمی‌باشد. پس عملی را به منظور رسیدن به هدفی انجام می‌دهد که ای بسا نتیجه‌اش دقیقا در نقطه مقابل هدف پیش‌بینی‌شده‌اش باشد، هرچند بدیهی است ویرانی و تلفات فراوانی را به بار می‌آورد. مصداق بارز احمق‌‌ها در راس دولت آمریکا ترامپ می‌باشد که اقدامات ابلهانه‌اش زبان‌زد عام و خاص است.

از جمله اقدامات احمقانه دولت‌مردان آمریکا به عنوان شیطان بزرگ، دست‌زدن به تروریسم دولتی، ایجاد گروه‌های تروریستی بین‌المللی و حمایت از تروریسم به معنای واقعی و در عین حال سردادن بی‌شرمانه شعار مبارزه با تروریسم و تحریم دولت‌ها و سازمان‌هایی که عملا با تروریسم مبارزه می‌کنند. حمایت از تروریسم دولتی در عربستان، رژیم اشغالگر صهیونیستی و سایر نقاط دنیا و ایجاد گروه‌های تروریستی مثل القاعده و داعش و حمایت از آنان در حالی که به بهانه نابودی آنان به سوریه، عراق و افغانستان حمله می‌کند ولی سازمان‌های آزادی‌بخش مانند حزب‌الله و انصارالله را تروریست نامیده و تحریم می‌نماید.

جدیدترین اقدام ابلهانه ترامپ قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تروریستهاست. سپاهی که به تعبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی؛ اگر نبود، کشور هم نبود. اما هنوز یکی دو روز از این اقدام احمقانه رئیس جمهور آمریکا نگذشته که با موجی از محکومیت آن در داخل کشور و سطح منطقه و بین‌المللی مواجه شده است. محکومیتی که در داخل کشور به سرعت و شدت انسجام ملی را تقویت می‌کند و در منطقه و جهان تنفر ملت‌های آزاده، و دولت‌های مستقل را در پی داشته است.

با دیدن این وقایع به یاد روایت شریف از معصوم(ع) می‌افتیم که فرمود: خدا را شکر که دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داد.[1] و با مشاهده این همه دور نگی و ریا، آن داستان قدیمی به ذهن متبادر می‌شود که می‌گوید: سنگ را بستند و سگ را رها کردند!

#من_هم یک پاسدارم

 



[1]  - الحمد لله الذی جعل اعدائنا من الحمقا. این روایت شریف از امام سجاد(ع) نقل شده است.

 


[ جمعه 98/1/23 ] [ 11:28 صبح ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 1236001