سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائــــم

بر اساس یک افسانه کهن در جای بوسه‌های اهریمن بر دوش ضحاک ستمگر دو مار ترسناک ظاهر شدند و اهریمن برای خلاصی ضحاک از مارها، در لباس پزشک، خوراندن روزانه مغز انسان به مارها را تحویز کرد و ... !

داستان تروریستها، عینیت‌یافته افسانه ضحاک است. بدین‌سان که تروریستها برای دامه حیات ننگین خود به خون انسانهای بی‌گناه نیاز دارند. و این امر آنها را هرچه بیشتر به خونریزی تشویق می‌کند.

گروهک منافقین که به ناحق خود را مجاهدین خلق می‌نامند در 30 خرداد 1360 کاسه صبرشان لبریز شد و نقاب از چهره برگرفتند و با ترور سران نظام نوپای جمهوری اسلامی که از ابتدای استقرار درگیر کودتا و بعد هم جنگ تحمیلی شده بود، سرنگونی آن را در سر می‌پروراندند. هشتم شهریور سال 1360 با انفجار بمب در دفتر نخست‌وزیری، رئیس جمهوری و نخست‌وزیر را به شهادت رساندند.

این گروهک مزدور و تروریست که برای ادامه حیات ننگینش به خونریزی نیاز داشت، بعد از ناکامی از ترور سران نظام، به ترور بدنه و بعد هم مردم عادی کوچه و بازار روی آورد که نتیجه‌اش شهادت 17000 شهید ناشی از ترور بود.

امروز بعد از اضمحلال فرقه تروریست رجوی و سایر تروریستهای ورشکسته، سران وهابی و ابله عربستان سعودی به آنان روی‌آورده‌اند تا آروزی به تحقق‌نپیوسته هشت‌ساله صدام و خوابهای تعبیر‌نشده حدود 4 دهه‌ای استکبار جهانی را به خیال خود محقق کنند! الغریق‏ یتشبث‏ بکل‏ حشیش 

هشتم شهریور سالروز شهادت رجایی و باهنر گرامی و نفرین خانوده 17000 شهید ترور بر تروریستها و تروریسم بین‌المللی باد

 


[ چهارشنبه 98/6/6 ] [ 7:27 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 119
بازدید دیروز: 124
کل بازدیدها: 1236417