سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائــــم

به بهانه اعدام چند تروریست وهابی در کردستان

 تروریسم با "عقیده به لزوم آدمکشی و ایجاد رعب و حشت" ؛ یا دولتی است و یا زائیده دولت‌های تروریست‌پرور . ایران از فردای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قربانی ترور بوده است . عناصر خشک‌مغز و قشری‌اندیش با نام‌های فریبنده "فرقان"، "مجاهد خلق" ، "چریک فدایی" ، "حامی کارگر" ، "جهاد اسلامی" و ... که با قشر دینی و مذهبی یا سوسیالیستی و حتی به بهانه مبارزه با استکبار ، به عنوان مزدور بیگانه دست به خشونت و تخریب زده‌‌اند . اعدام چند تروریست وهابی در کردستان بهانه‌ای شد برای نقد تروریسم در ایران . 

1.   مفهوم ترور و تروریسم:

ترور مشتق از کلمه لاتینTerrو به معنی هر نوع اقدامی که جهت رسیدن به اهداف با توسل به ایجاد وحشت صورت می‌گیرد است و تروریسم نیز به معنای عقیده به لزوم آدم‌کشی و ایجاد رعب و وحشت می‌باشد .

 2. پیشینه تروریسم در تاریخ اسلام:

گویی ناف دشمنان اسلام را از ابتدای ظهور اسلام با ترور بریده‌اند . اقدام به ترور پیامبر گرامی اسلام قبل از هجرت که امیر مومنان حضرت علی(ع) با خوابیدن در بستر ایشان ، توطئه را خنثی کرد ؛ ترور موفق خیبرشکن در شب نوزده رمضان سال 40 هـ .ق و متعاقبا بعد از شهادت آن حضرت ، ترور شخصیت معظم‌له با اجباری‌کردن سب و لعن ایشان در خطبه‌ها به وسیله "معمار جنگ نرم" در تاریخ اسلام که خود را امیرالمومنین و خلیفه مسلمین می‌نامید و ترور فیزیکی و شخصیتی سایر ائمه اطهار علیهم‌السلام و هزاران تن از یاران و شیعیان آن حضرات در طول تاریخ انجام شده است.

3. حامیان تروریسم:

تروریسم؛ یا دولتی است و یا زائیده دولت‌های تروریست‌پرور . تروریسم دولتی امروز بی‌پروا دست به ترور مخالفان خود می‌زند . نمونه بارز و در صدر و رأس آن دولت جعلی و اشغالگر صهیونیستی است و حامی بین‌المللی آن دولت ، یعنی آمریکا که از سرویس‌های جاسوسی و عوامل آن برای رسیدن به اهداف شوم خود بهره می‌برند . ترور رهبران مقاومت فلسطین ، ترور دانشمندان هسته‌ای ایران و ... از این نمونه‌اند.

تروریسم غیردولتی نیز با پشتیبانی مستقیم و غیرمستقیم دولتهای حامی تروریست ؛ متولد و حمایت و هدایت می‌شود . گروهگهای ضد انقلاب اسلامی از ابتدای پیروز انقلاب تا امروز که در ترکیه ، پاکستان و کشورهای غربی مدعی دموکراسی و در سالهای اخیر در عراق مستقر بودند و اقدامات تروریستی خود را بر ضد ملت ایران سازماندهی و اجرا می‌کردند و می‌کنند از این دست هستند .

4. ایران و تروریسم:

پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی – حضرت امام خمینی(ره) – معادلات بین‌المللی را دگرگون کرد . لذا دشمنان نظام برآمده از انقلاب  از فردای پیروزی انقلاب دست به مقابله با این نهال نوپا زدند . کودتا ، تحمیل جنگ و ایجاد و تقویت گروهکهای ضد انقلاب از جمله اقدامات براندازانه نظام اسلامی بوده است . ترور استاد مرتضی مطهری در 12 اردیبهشت 1358 ، آیت‌الله مدنی در محراب جمعه و دکتر مفتح به وسیله گروهک موسوم به "فرقان" ، ترور "سران نظام" به عنوان یک سیاست راهبردی و بعد از ناکامی در این سیاست ، زدن "دستهای نظام" و در نهایت ترور عناصر "بدنه نظام" در کوچه و بازار که طی این تحلیل‌ها شخصیتهایی چون ؛ دکتر بهشتی و یارانش ، قدوسی ، رجایی و باهنر به شهادت رسیدند و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مد ظله‌العالی) که خدا ایشان را ذخیره انقلاب قرار داد تا پرچم مبارزه با استکبار را بردوش بکشد .

در سالهای اخیر تروریسم مذهبی با حمایت بعضی کشورهای همسایه "در باب شهادت" را باز کردند و در جنوب شرقی و غرب کشور دست به ایجاد رعب وحشت زدند . عناصر خشک‌مغز قشری‌اندیش متعصب وهابی در لباس مذهب بر ضد مذهب، پرچم‌دار این دست از ترورها هستند که در سیستان و بلوچستان مساجد را منفجر کردند و در کردستان با ترور علمای شافعی‌مذهب و افراد شیعه ، ناخواسته درخت "وحدت اسلامی" را آبیاری کردند .

5.     سرانجام

1 – آنان که بر اثر ترور به شهادت رسیدند، "عند ربهم یرزقون" روزی می‌خورند و "شمع محفل بشریتند" و خانواده‌های معظم‌شان "چشم و چراغ ملتند" . و آنان که پیمانه عمرشان پر نشده بود شهید زنده‌اند و افشاگر تروریسم .

2 – اما تروریستها؛ اگر با ثمره تلاش بی‌شائبه سربازان گمنام حضرت ولی عصر(عج) گرفتار آمده و به دست عدالت سپرده شده‌اند ، قصاص حداقل کیفر دنیایی‌شان است . ولی اگر به هر دلیل و حکمت الهی هنوز به بند نیامده‌اند ، اگر هنوز چراغ وجدانشان سو سو می‌زند ، در عذاب آن گرفتارند . در هر صورت دادگاه عدل الهی در انتظار هر دو گروه است .

این روزها تعدای از تروریستهای خون‌آشام که لباس مذهب به تن کرده بودند و با بهره‌گیری از آموزه‌های وهابیت در کردستان و چند استان دیگر به ترور و تخریب پرداخته بودند و به دست سربازان گمنام امام زمان(عج) گرفتار آمده بودند ، قصاص شدند . همان‌طور که انتظار می‌رفت بعضی سایت‌های اینترنتی که در مقابل شهادت مفتی اعظم مذهب امام شافعی در کردستان و سایر اقدامات وحشیانه آنان دم بر نیاورده بودند ، دادشان به آسمان بلند شد که حقوق بشر پایمال شد ! به این جمله خبری توجه بفرمائید : "شش زندانی سنی موسوم به "سلفی" که گفته می‌شود در ترور یک روحانی اهل سنت نقش داشتند ، روز پنج شنبه اعدام شدند ."

مردم متدین و پیروان واقعی مذهب امام شافعی(رضی‌الله) در دیار کردستان مبناءاً مخالف هرگونه خشونت از نوع به ظاهر مذهبی یا کمونیستی و یا هدایت‌شده توسط سرویسهای اطلاعاتی غربی بوده و هستند.

در آستانه اربعین حسینی، مختار‌های زمانه انتقام خون مهبان اهل بیت(ع) که در رمضان 1388 به دست تروریستهای وهابی شهید شده بودند را ستاندند و انشاءالله اهل بیت سلام‌الله علیهما را شاد کرده‌ند . دست مریزاد .

 

پاورقی

- مجاهدین خلق ، که ملت ایران به حق آن را سازمان منافقین نام نهادند ، در ابتدای شروع مرحله نظامی(30 خرداد 1360) به این تحلیل رسیدند که نظام اسلامی به وسیله چند تن از سران هدایت می‌شود و لذا با زدن آنان نظام از هم خواهد پاشید . وقتی با ترور سران نظام ، ریشه تداوم درخت نونهال آبیاری شد و تنومندی آن را تضمین کرد؛  گفتند نظام دارای بازوانی است که باید بریده شوند ، لذا دست به ترور عناصری از بازوان(سپاه و ...) زدند . این تحلیل نیز غلط از آب درآمد . تحلیل آخرشان زدن بدنه نظام(مردم عادی) بود که آن را نیز تجربه کردند . تشریح جنایات گروهک منافقین در این مقال نمی‌گنجد .

- وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران - 169) : (اى پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانى که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‏اند، و نزد پروردگارشان روزى داده می‌شوند.

 

- ماموستا علامه محمد شیخ‌الاسلام مفتی اعظم کردستان و ماموستا برهان عالی در رمضان 1388 به دست تروریستهای موسوم "توحید" که خود را سلفی می‌نامیدند و از مسلک وهابیت پیروی می‌کردند به شهادت رسیدند .

- مقام معظم رهبری(مد ظله‌العالی) در سفر سال 1388 به استان کردستان ، اهل سنت غرب کشور را مpبان اهل بیت نامید و خود اهالی کردستان نیز به این اذعان دارند .کما این که شیخ رضا طالبانی معروف به کرکوکی( از علمای شافعی‌مذهب) در شهادت امام حسین(ع) قطعه شعری دارد که "فته است : "سنی‌ام سنی ولیکن حب آل مصطفی(ص)     دین و آئین من و آباء اجداد من است" 


[ سه شنبه 91/10/12 ] [ 7:52 صبح ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 124
کل بازدیدها: 1236434