سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائــــم

هفته وحدت

وقتی "هانتینگتون" نظریه "جنگ تمدن‌ها" را مطرح کرد، شاید بعضی بر این باور بودند که استکبار جهانی به عنوان طلایه‌دار "تمدن غربی" و لیبرالیسم با ایجاد خاکریز و به‌کارگیری موشک و بمب‌افکن و تسلیحات اتمی، به جنگ "تمدن اسلامی" خواهد رفت. غافل از این که با وجود تفرقه در دنیای اسلام که ناشی از بی‌کفایتی حاکمان کشورهای اسلامی و وابستگی بعضی حاکمان دیگر به استکبار جهانی که وعده نابودی فرهنگ اسلامی در نتیجه جنگ تمدن‌ها را داده است-اقلا در این مرحله که سرکوب بیداری اسلامی را پشت‌سر گذاشته است- ایادی متحجر و خشک‌مغزشان در دنیای اسلام پیاده‌نظام استکبار در جنگ هستند، به زدن خاکریز و تسلیحات اتمی نیاز نمی‌باشد.

بی‌گمان وعده الهی محقق خواهد شد و خداوند دینش را در کمال ناباوری دشمنان حفظ خواهد کرد. اما وعده خداوند، از امت اسلامی و علمای دینی سلب مسئولیت نخواهد کرد. علمای شیعه از مرحوم آیت‌الله‌العظمی بروجردی و امام خمینی(ره) و عالمان سنی از شیخ شلتوت تا احمد‌الطیب و سایرین سنگ بنای وحدت اسلامی را نهادند و در دنیای متشتت امروز نیز امام خامنه‌ای(مد ظله‌العالی) و ایران اسلامی طلایه‌دار وحدت امت اسلامی و منادی اسلام ناب محمدی(ص) هست.  

وقت آن رسیده که علمای اسلام(اعم از شیعه و سنی) و امت‌های اسلامی با تکیه بر آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص)، وحدت اسلامی را به صورت فراگیر و کارا محقق سازند. به خاک مالیدن پوزه مخالفان "وحدت اسلامی" از جمله وهابیون که مزدور استکبار و صهیونیسم هستند و در جبهه "تمدن غربی" می‌جنگند، گام اول است.

دوازدهم تا هفدهم  ربیع‌الاول هفته وحدت به بهانه سالروز میلاد رسول گرامی اسلامی(ص) بر همه مسلمانان مبارک باد

 


[ جمعه 96/9/10 ] [ 7:30 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 111
بازدید دیروز: 124
کل بازدیدها: 1236409