سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائــــم

عده‌ای جاهل به نام اسلام، دشمنان قسم‌خورده دین و انسانیت را وانهاده؛ مسلمانان را تکفیر می‌کنند، سر می‌برند، سینه می‌شکافند و جگرش را به دندان می‌کشند؛ از تُبره دشمنان اسلام ارتزاق می‌کنند، خلیفه خودخوانده مسلمین می‌شوند و "دولت اسلامی" تشکیل می‌دهند.

شیطان بزرگ که "جنگ تمدنها" را برای مبارزه با اسلام ناب محمدی(ص) طراحی کرده است، ائتلاف مبارزه با تروریسم تشکیل می‌دهد ولی از هیچ وسیله‌ای برای گسترش "دولت اسلامی" فروگذار نمی‌کند.

همسر ابوسفیان در جنگ اُحُد سینه عموی پیامبر را می‌شکافد و جگرش را به دندان می‌کشد، 50 سال بعد از رحلت پیامبر اعظم(ص) نوه هند جگرخوار خود را خلیفه مسلمین می‌خواند، خلافت اسلامی تشکیل می‌دهد، حسین بن علی(ع) که نزد همه فرق اهل سنت "پاره تن" رسول الله(ص) و از پنج تن مباهله و فرزند افضل خلفا شناخته می‌شود را تکفیر می‌کند، سر از تن او و یارانش جدا می‌کند، سرهای بریده را بر نیزه می‌برد و زن و فرزندانشان را که "آل الله" هستند به اسارت می‌برد.

محرم امسال مدعی "خادم‌الحرمینی" و پادشاه "ام‌القراء اسلام" در حالی که دست در دست دشمن قسم‌خورده اسلام یعنی صهیونیسم اشغالگر نهاده و مردم مسلمان بی‌دفاع یمن را به خاک و خون کشیده است، به عاملان حادثه "خونین منا" نشان خدمت به حجاج می‌دهد؛ از تکفیریهای وهابی سوریه، عراق و یمن حمایت می‌کند و ... !

بر علمای جهان اسلام است که دست در دست هم دهند و با انسجام و اتحاد "تفکر تکفیر" را که امروز از بزرگترین منکرات است، نهی کنند.

فرارسیدن محرم، ماه عزای آل الله بر همه آزاداندیشان تسلیت باد 

 


[ یکشنبه 94/7/26 ] [ 9:26 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 46
بازدید دیروز: 432
کل بازدیدها: 1237922