سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائــــم

استکبار جهانی که شالوده نظری و عملی‌اش بر مادی‌گرایی محض ریخته شده است، مطلقاً با ماوراء ماده مخالف بوده و دشمنی مبنایی دارد. بنا بر این با نمادهای ماوراءای عناد می‌ورزد.

اسلام که دین کامل[1] الهی و به تعبیر امرزوی آخرین نسخه(ورژن) دین خداوند است، دشمن درجه یک استکبار تلقی می‌شود. لذاست که خصومت و ستیز استکبار با اسلام ناب[2]   کاملاً بدیهی می‌باشد.

اما در این سو با توطئه‌های تفرقه‌افکنانه همان دشمن دیرین اسلام ناب، دنیای اسلام دچار تششت و چندگانگی است. از طرفی با سرمایه‌گذاری و تلاش دیرینه استکبار(روباه پیر، آمریکا و صهیونیسم) مسلمانان از وحدت و یکپارچگی لازم برخوردار نیستند و از طرف دیگر استکبار که اسلام ناب محمدی(ص) را تنها دشمن لیبرالیسم می‌داند، با تمام توان و در چهارچوب "جنگ تمدنها" کمر همت بر نابودی آن بسته است تا "پایان تاریخ" را با پیروزی "فرهنگ غرب" بر اسلام رقم بزند.

در چنین موقعیتی نه تنها وحدت دنیای اسلام  ضروری و اجتناب‌ناپذیر است، بلکه وحدت پیروان ادیان الهی ضروری می‌باشد. ایده و راه‌کار راهگشایی که علمای دلسوز اسلام به عنوان منادیان وحدت قرن‌هاست بر آن پی می‌فشرند.

دوازده تا هفده ربیع‌الاول هم‌زمان با میلاد بهانه خقلت عالم حضرت محمد مصطفی(ص) و فرزندگرامی‌اش حضرت امام جعفر صادق(ع) بر امت پیامبر اعظم(ص) مبارک باد 



[1] - "الْیَوْمَ‏أَکْمَلْتُ‏ لَکُمْ دِینَکُمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتِی" مائده - 3

[2] - حضرت امام خمینی(ره) اسلام ناب محمدی(ص) را در مقابل اسلام آمریکایی بیان فرموده است(صحیفه نور)


[ دوشنبه 95/9/22 ] [ 4:33 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 77
بازدید دیروز: 113
کل بازدیدها: 1236251