سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قائــــم

آمریکا و مجاهدین خلق

چهارشنبه نوزدهم بهمن‌ماه یکصد و شصت و پنج قانونگزار از هر دو حزب دمکرات و جمهوریخواه آمریکا با صدور قطعنامه‌ای حمایت خود را از آنچه طرح «مریم رجوی برای آینده ایران» خوانده شده اعلام کردند.

در این قطعنامه ادعا شده است که مجلس نمایندگان آمریکا «در کنار مردم ایران که به طور مشروع از حقوق خود برای آزادی در برابر سرکوب دفاع می‌کنند» می‌ایستد و «حقوق مردم ایران و مبارزه آن‌ها برای ایجاد یک کشور دموکراتیک، سکولار و غیرهسته‌ای را به رسمیت می‌شناسد».

حکایت حمایت قانونگزاران آمریکا از گروهک منافقین، مَثَل غریقی است که برای نجات خویش به هر گیاه خشکی دست می‌یازد. آمریکا که قبل از این نیز علنا از اغتشاشات اخیر در ایران حمایت کرده و خود را کنار مردم ایران دیده بود، امروز به گروهکی دل بسته که مسئولیت رسمی بیش از 70 درصد از مجموع 17000 ترور منجر به شهادت در ایران را در کارنامه ننگین خود دارد.

«مریم رجوی آمریکا برای آینده ایران» عفریته فرتوته‌ای است که در انقلاب ایدئولوژیک مجاهدین از همسر اول خود طلاق گرفت و به عقد تشکیلاتی رهبر سازمان در آمد و انقلاب را به همه زنان فرقه بسط و گسترش داد و از زمان شورای ملی مقاومت نشان ریاست جمهوری خودخوانده ایران را بر سینه دارد.

اما مردم بصیر ایران دو ماه بعد از چالش اغتشاشات تحت حمایت آمریکا و سایر دشمنان همیشگی ایران و دو روز بعد از قطعنامه قانونگزاران آمریکایی، با حضور معنادار خود در راهپیمایی 22 بهمن آب پاکی را چون همیشه بر دستان چدنی مخمل‌نمای آمریکا ریخت. دست مریزاد

 



  - باشگاه خبرنگاران جوان، 19 بهمن 1401

 - دهخدا ذیل مَثَل «الغرِیقُ یتشبَّثُ بکُلّ حَشیش» آورده است؛ غرقه به هر گیاه خشک چنگ زند. کسی که دستش از چاره‌های کاری کوتاه مانده، رهاندن خویش را به ناچیزترین وسیلتی دست یازد. (دهخدا – امثال و حکم)

- هفت تیر، تیر خلاص به تروریسم http://ghaem90.parsiblog.com/Posts/404/

- جهاد نکاح(انقلاب ایدئولوژیک) http://ghaem90.parsiblog.com/Posts/119/


[ دوشنبه 101/11/24 ] [ 6:36 صبح ] [ ] [ نظرات () ]

راهپیمایی 22 بهمن

س: بر کدام دینی؟

ج: خدا پرستم. چه فرقی دارد؛ مسلمان، مسیحی، کلیمی یا زرتشتی .

س: بر کدام مذهبی؟

ج: فرقی ندارد؛ شیعه یا سنی .

س: کجایی هستی؟

ج: ایرانی‌ام، سرزمینم ایران است؛ آذری‌ام، فارسم، عربم، کُردم، گیلکم، لُرم، بلوچم، ... .

س: نامت چیست؟

ج: محمد، علی، عیسی، موسی، مانی، رستم، جمشید و یا زهرا، مینا، مریم، آسیه ... .

س: تو اعتراضات چند ماه قبل بودی؟

ج: اگر هم اعتراضی داشتم، اغتشاشگر نبودم.

س: این هفته شنبه چرا تعطیل است؟

ج: گیر دادی ها! شنبه 22 بهمن است؛ روز پیروزی انقلاب به رهبری امام خمینی؛ روز آزادی، روز استقلال، روزی که خودمان برای خودمان و برای سرزمین خودمان شدیم؛ روزی که خودمان آقای خودمان شدیم .

س: در این روز تعطیل چه کار می‌کنی؟

ج: هر که هستی، بر هر دین و مذهبی، کردی، ترکی، بلوچی یا عرب؛ روستایی هستی یا شهری؛ پیری یا جوان؛ خانمی یا آقا، اعتراض داری، یا نداری؛ ایرانی‌ که هستی،بیا باهم بریم راهپیمایی روز 22 بهمن

 


[ پنج شنبه 101/11/20 ] [ 9:49 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 124
کل بازدیدها: 1236447